torsdag 13. desember 2012

JULEGAVE TIL DEG FRA MEG


Hei kjære dere

Jeg har fått mange mailer nå før jul om jeg vil gi 
dere lesere diverse gaver, og jeg har takket ja 
til noen få, og dette er den ene. 

En splitter ny 

COLGATE PRO CLINICAL 

elektrisk tannbørste
som automatisk tilpasser hastighet og børste retning.
 Jeg har lik, og den er faktisk veldig 
veldig bra, og den pusser STILLE, noe jeg synes 
er viktig. Vi har en annen men den gidder jeg ikke 
bruke, for den bråker så grusomt..Tannbørsten 
tar også tiden for deg, og kan stilles inn på 
flere hastigheter, og har led-display.  
( du kan lese mer om den HER

Det følger med et praktisk reise etui 
og lader. 

Verdien på gaven er hele 1599,-

Om du ikke skulle ville ha den selv, kan dette være 
en flott julegave, så sleng deg med :

Alt du trenger å gjøre er å fortelle meg 

HVA SETTER DEG I JULSTEMNING? 
Gløgg? Snø? Musikk? Noen ritualer? 
spesiell julepynt? tell me, så 
er kanskje du den heldige vinneren. 


LYKKE TIL, 
jeg trekker vinneren i kveld. 





116 kommentarer:

  1. I dag er jo en perfekt dag for å komme i julesteming, snø i lufta og lucia feiring i bhg, det får man julesteming av det. :)
    Veronica du har en flott blogg, som leses hver dag:)
    God jul:)
    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  2. Så flott jeg blir gjerne med ;) Det som får meg i julestemning er pinnekjøtt♥, julemusikk, snø og kosekvelder sammen med familien♥

    Håper du får en fin dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. Juleevangeliet
    Ullklær
    Likør
    Engler
    Snø
    Tidsnød
    Ettertanke
    Mat
    Nobelhet
    Invitasjoner
    Nøtter
    Gaver

    SvarSlett
  4. Hei,

    Når alt er klart og jeg kan senke skuldrene. Det er den perfekte tiden i julen for meg og da kommer julestemningen med en gang. Når treet er pyntet, alle gaver er pakket og klare, huset er tent med lys og jeg titter rundt og innser i det øyeblikket at alt er klart, da er det jul hos meg :o)
    Og dette er ofte på lille julaften, så da setter vi på gløggen, finner frem litt snacks, tuller oss opp i sofaen og koser oss med hovmesteren og grevinnen :o) Beste følelsen :o) Får selvsagt små øyeblikk av julfølelse før dette også når favorittpynten finnes frem og gaver pakkes inn, men det er noe spesielt og langvarig med å føle at du er ajour, har oversikt og kan slappe av med den beste samvittighet :o)
    Hehe, får jo helt julestemning bare av å tenke på det :o)
    God jul :o)

    SvarSlett
  5. Det som setter meg i julesteming er snø og julemusikk :o)

    God jul fra Kari Anne

    SvarSlett
  6. Hei, hei:)
    Så flott gave! Det som setter meg i julestemning er forventningsfulle barn som teller dager, og som lyser opp når vi forteller at vi er enda èn dag nærmere julaften i dag.På denne tiden er det visst intet problem å legge seg om kvelden...:) Ønsker deg og dine en riktig god jul og ett godt nytt år Veronica! Håper virkelig du ser tilbake på dette året og klapper deg selv på skulderen. For en dame!!
    Stor klem fra Nina, Drammen
    ninarenee76@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så flott julegave:-) Den ønsker jeg meg virkelig.
    Det som setter meg mest i julestemning er spenningen hos barna:-) Å se glede, forventning i strålende barneøyne gir julestemning. Friske juleblomster setter meg også veldig i julestemning.
    God jul til deg.

    Gunn Marie

    SvarSlett
  8. Hei!
    Eg kjem i julestemning av kvit vinterlandskap, ungar som syng julesangar, baking av julekaker og julemusikk i bakgrunnen og mykje meir.... er veldig glad i jula :-)

    Mvh
    Rita
    (terje.instoy@haugnett.no)

    SvarSlett
  9. Julemåneden er magisk. Bare ordet desember gir meg julestemning. Jeg koser meg med pepperkakebaking sammen med barna, finne fram nissene og adventsstaken vi har hatt i mange år, drikke rødvinsgløgg med gode venner, se Love Actually og The Holiday for 101 gang, høre på julemusikken på ipoden, lage julekalender - det å finne og pakke inn 96 små pakker gjør jeg med glede fordi jeg vet hvor mye det betyr for barna mine, tradisjonen med å lage 7 sorter sammen med ei venninne på en kveld, sitte i sofaen med masse stearinlys, drikke rødvin og smake på de hjemmelagde sjokoladetrøflene, og ikke minst se barnas glede.
    Ha en flott Lucia dag.
    Ingvild ;o)

    SvarSlett
  10. Å så bra gave!Og lur for meg som er en søtnos de lux....hi,hi.
    Julestemning for meg:
    Tre nøtter til askepott LOVE IT!
    Kurt Nilsen sin juleplate,mormors gamle julepynt....Snø...Og Julerose,duften av svibler og gran,pinnekjøtt.....Juleglede!!!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  11. Åh, det er så mye: Adventskalenderen til barna, duften av de første sviblene som åpner seg, lysslynger på trærne, pepperkakebaking med barna, og i år faktisk den fine adventsserien til NrK, "Julekongen".

    På lillejulaften er jakten på mandelen i risgrøten med barna, pynting av juletre mens vi hører på Kurt Nilsen med "stjernesludd", på selve juleaften er det tre nøtter til askepott, forventningsfulle barn og kirkeklokkene som ringer julen inn kl 17.

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for et nytt kommende år:)

    Mvh Marit, fast leser fra Fredrikstad.

    SvarSlett
  12. Hei Tomine :) for en flott gave da , kunne godt tenke meg å vinne den:) Julestemning for meg er masse snø og tente lys i trærne ute, inne er d jule nisser som pynter opp og tente stearinlys som skinner.Ønsker deg og din familie ei trivelig førjul :) Hilsen fra Trønderfrua :)

    SvarSlett
  13. Det er mye jeg får julestemning av, men mer enn noe annet - kvalitetstid med familien! Synes det er så koselig at vi setter av tid til å bare være sammen, spise lange middager og prate. Så kommer alt annet som en herlig bonus. :)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Julestemning får jeg av julemusikk, lage julekalender
    til guttakrutt, sette frem julepyn (tidlig i des)og svibler må jeg ha.
    Pluss den himmelske rundvaskingen :D
    God jul å tusen takk for din flotte blogg!
    Mvh Monika
    lere3@online.no

    SvarSlett
  15. Heisan!
    Flott tannbørste og så flott at du er så snill og vil gi bort den til en av oss:-) >Jeg får juelstemning av snø og julekakebaking med venniner som er tradisjon og skal foregå i kveld:-) Gleder meg!
    Stor klem fra Jannicke.

    SvarSlett
  16. Lucia i barnehagen jeg er styrer i.
    Jeg får tårer i øyekroken og klump i halsen vært år.

    Trude,trude-t@c2i.net

    SvarSlett
  17. Hovmesteren på lillejulaften! :D

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Julesteming for meg er å stelle i stand til jul sammen med barna, se forventningene i øynene deres... Huske fra jeg selv var liten og nesten ikke kunne sove natt til julaften.... Å stå opp i et stille og julepyntet hus julaften morgen.... Mange koselige minner som gir julestemning

    hilsen Kari (kabjornstrom@hotmail.no)

    SvarSlett
  19. Linn E. Knudtzondesember 13, 2012

    Jeg får skikkelig julestemning når jeg pynter til jul på hytta på fjellet (noe jeg gjør helt i starten av desember;-)) Ikke noe som skaper sånn stemning som å se adventsstaken i vinduet gjennom rimet på glasset:-)

    God jul!

    Julehilsen fra Linn

    SvarSlett
  20. Hei hei,
    Selvsagt gir snø, julemusikk og et julepyntet hus en herlig julestemning. Men det blir ikke jul uten filmen Love Actually;-) DA kommer julestemningen for fullt!;) Og så er det så koselig å hente masse inspirasjon og julestemning fra dere flinke bloggere, som deler raust med juletips;);)
    Hilsen Sidsel;)

    SvarSlett
  21. Hei, julestemning for meg er å være sammen med familien, ha litt ekstra tid til kos man ellers ikke får tid til ellers i hverdagen. Fridager i romjulen gjør godt for både familien og livet ellers. Da blir det jul.....
    Julehilsen fra Tanja

    SvarSlett
  22. Det som setter meg i julestemning er å pynte stabburet med lyskrans, julenek og sette grøt til nissen hver lørdag frem mot jul, for deretter og dra i skogen lillejulaften og hogge et juletre;) da blir det jul på gården .....

    SvarSlett
  23. Æ e med.
    Bsholm(a)online.no

    SvarSlett
  24. Hei! Å være ferdig med bursdagsfeiringer får meg i julestemning....Her i huset feirer vi nemlig bursdag 13., 16., 19. og 22. desember. Så pynter vi treet på kvelden lillejulaften- og da er det jul!

    SvarSlett
  25. Når jeg kjører hjem til jul og de spiller "Driving home for christmas" på radioen, det er den beste julestemningen for meg :-)

    SvarSlett
  26. Oh yess! Kongerøkelse, julemusikk på stereoanlegget mens jeg pakker gaver og koser meg meg gløgg og sjokolade :) det blir bra!

    SvarSlett
  27. Jeg og kjæresten er på ferie i Paris nå, kom akkurat inn på hotellet etter 7 timer lang gåtur i Champs-Èlysèes, og der kom julestemningen tilgangs!!
    Så fint pyntet, gode dufter, og vindusutstillinger som kan ta pusten av en! :)
    * Joyeux nöel *

    SvarSlett
  28. Henriette Rønjomdesember 13, 2012

    Ååå, det er flere ting :) Men de tinga/stundene jeg liker best..

    Synet av hvit snø, og lys på trær i hagene. Er så hyggelig når jeg er ute å lufter hunden, kjører bil :)

    Henge opp julegardinene og nissene på kjøkkenet 1 desember.

    Når pappa løfter meg opp for å sette på julestjerna, tross alder og høyde (er nå 21 år og 174 høy.

    God jul :)

    SvarSlett
  29. Så koselig gjort da:-)
    Jeg pleier alltid å få med meg i alle fall 1 julekonsert før jul. Sitte i en flott kirke, kjenne ro,og glede seg over flott julemusikk, og tenke over hvor heldig jeg er:-) Det er julestemning for meg.

    Ønsker deg og dine en god førjulstid.

    ♥hilsen fra NinaMerete

    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  30. For en fin gave. Mer eller mindre hele desember gir meg en eller annen form for julefølelse. fra å begynne å handle gaver, være med på luciafeiring i bhg, finne det perfekte juletreet og bare slappe av (forhåpentligvis)de siste dagene før julekvelden. Mvh Stine F

    SvarSlett
  31. Så fin adventsgave Det som setter meg i julestemning er snø, jule sanger og deilig dufter av kakebakst i hjemmet. Når man så får vasket og pyntet i alle rom kommer det sigende inn Jula kommer til oss i år også : )
    Beathe ibeas@online.no

    SvarSlett
  32. Snø og den rette musikken er det som skaper stemning, først White christmas og deretter Chris Reas Driving home for Christmas! Den siste minner meg om 17. des for 6 år sidan då vi køyrde heim frå Gardermoen og hadde henta vår datter og to venninner som hadde reist i 4 mnd i nord- og sør-Amerika. Det var stemning det!

    SvarSlett
  33. God kveld!
    Julestemning for meg er når det knitrer i peisen og jeg koser meg med gløgg og hører på julemusikk. Så koselig og avslappende er det.
    Ha en fin advent.

    Klem fra meg i Larvik:-)

    SvarSlett
  34. Julestjerner i vinduet, gløgg,snø og julegavehandel;)

    SvarSlett
  35. Hei hei ;) så koselig med gaver! Jeg krysser fingre for at jeg kan bli den heldige.. Ha en fin kveld. Julehilsen fra Lier

    SvarSlett
  36. Så flott gave! Jeg trenger røkelse og svibler , ellers blir det ikke ordentlig jul for meg....

    Hilsen Anja ck

    SvarSlett
  37. Tävlar gärna!
    Doften från hyacint och gran ger mig julstämning :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Heisan. For en flott gave!! Julestemning for meg er korps som spiller julesanger ( me love) og korsang og når jeg tar frem den gamle, fine nissen som jeg har fått hos min farmor er julestemningen 100% på plass :-)
    ha en strålende kveld og tvi tvi for meg.
    mvh karjis

    SvarSlett
  39. Jeg kommer i julestemning av:

    Å se på tente snølykter barna har laget av snøballer, å bake berlinerkranser, spise sylte og lefse m/edikk og pynte dørene med hjemmelagde kranser.

    Hvite tenner og et blendende smil er heller ikke å forakte før jul.
    God førjulsstemning til dere også :)

    Klem fra Siggi E.

    SvarSlett
  40. Julestemning er når vi setter oss i traktoren søndagen ca en uke før jul, for å finne juletre. Alle har på seg hjemmestrikkede gensrer, og vi drikker kakao i tilhengeren på vei opp i skogen. Og da vi har funnet treet spiser vi grøt vi har med oss. Det er julestemning <3
    Marthe

    SvarSlett
  41. Driving home for christmas med Chris Rea, pendlet Hadeland - Oslo i mange år og høre den på radioen på vei hjem etter jobb i desember var toppen av jul for meg:-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  42. Julestemning for meg er lukten av grønnsåpe. svibel, klementiner og å høyre på julemusikk:-)
    mvh lise m

    SvarSlett
  43. Julestemning er tidlig morgen med stearinlys og frokost i pysjen foran tven med lillegutt og reisen til julestjernenen!Gjerne også godteppe og varm kakao- også kan det godt snø ute <3

    SvarSlett
  44. Lucia med alle de herlige barna.

    Anne
    v.bakke@online.no

    SvarSlett
  45. Jeg kommer i julestemning av å jobbe med barn i barnehage....å se en 3 åring synge julesanger, danse og tjuvspise pepperkake deig er bare så koselig og jeg kommer virkelig i julemodus denne tiden før jul i barnehagen... Det å gjøre bare gjøre det lille ekstra, som gjør at barna stråler av glede... Det er julekos det!!!
    Merethe

    SvarSlett
  46. Jeg må ha amarylliser og bake kakemenn og pepperkaker 1. søndag i advent. Så må jeg ha tid til morgen julekaffe og åpning av adventskalender med barna.. Da er det jul!

    SvarSlett
  47. Hei !! Kjempeflott blogg du har.
    Det som setter meg i julestemning er baking av 8-10 kransekaker med min kjære søster, og bakingen er alltid i siste liten....dessverre,,,,,,

    GOD JUL.
    Mona

    SvarSlett
  48. Julestemningen kommer for fult 23 desember. Vi pynter treet sammen, spiser taco (det blir nok julemat fremover...) og ser Love actually. Avslutter med Wham med Last Christmas. Dette har vi gjort i mange år nå og er en fin miks av litt nytt, litt tradisjon og litt eget.

    God jul, hilsen Camilla

    SvarSlett
  49. Jeg sier som i sangen: I`m dreaming of a white christmas... ååå, som jeg hååååper snøen som er kommet her i Kristiansand blir liggende.. <3

    Hvite små snøkrystaller som daler ned, spille julesanger på pianoet, julestjerna høyt oppe i vinduet, lyden av knekkende nøtter, eller nyte synet av de i et pent fat. Julekuler, adventslys, granbar, kanlestenger, silkebånd og gråpapir.. glade barn som sitter med ansiktet nedi kakemanndeigen istedenfor å forme den, pinnekjøtt og kålerabistappe, hvit gløgg, hyggelige selskap og gode ord.. det er så mye som som setter med i julestemning! Jeg kunne ha skrevet i timesvis :). Jeg elsker julen, ventetiden og det som hører til!

    Med øsnke om en fredelig og fin jul!

    SvarSlett
  50. Når julestjernen lyser om morgenen kommer jeg i julestemning.

    Anne Aaeng

    anne-aaeng@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Denne kunne jeg like:-)
    Her er masse snø, og det skaper flott julestemning:-)masse trær med snø og lys på!!
    Din fine blogg får meg også i julestemning:-)

    Vh Ragnhild

    SvarSlett
  52. Ellen Albrigtsendesember 13, 2012

    Snøen som ligger så hvit og fin over hele sørlandet, blandet med Julemusik og forventningsfulle barn. Noe av det beste jeg vet. Ha en riktig så fin Jul.

    SvarSlett
  53. For å finne den ultimate julestmeningen for meg, må vi flere år tilbake i tid. Naboene våre var tre søstre som bodde sammen og drev gården der. På julaften var eg alltid på besøk til dem på formiddagen. Roen eg fant der i huset var ubeskrivelig. Julemusikk, gudstjeneste på radioen, juletre med levende lys og nystekte melkekaker på kjøkkenet der. Magisk. Desverre bor ingen av søstrene her lenger, men minnene ligger trygt forvart : )

    finfin førjulstid videre til deg!

    SvarSlett
  54. Åhh det trengs så masse for å komme i julestemning for meg!Det starter i November med rolig "oppbygging"til jul!Inkj.julekalender gaver (to jenter=mye kos/tenking !Så er det rengjøring,inkj.div.juleblomster,pynte huset allerede 1.des/1.advent,gløgg,pepperkaker,lutefisklag,pinnekjøttlag,masse stearinslys,lykter ute/inne samt masse vintergrønt m/lyslenker i blomsterkasser/på buksbomtrær osv.Ja kort(hi hi) langt forklart DET MÅ EN TOTALPAKKE til for å komme i riktig (for meg)julestemning! NB. Det blir i alllefall ikke jul før jeg har fått sett KALLE ANKA ØNSKAR GOD JUL (gjerne i opptak) har ikke lenger tid til å sitte ned kl.1500 (det var når vi var barn det!!!

    Epost: monaale@online.no
    Navn: Mona Aleksandersen

    SvarSlett
  55. Bliver i jule stemning af og høre julemusik i radio, se jule udsendelser i tv ;-) pynte juletre, tænke på der snart venter nogle dejlige juledage med god mad og familie.
    Udover det, elsker din blog og TM design :-)
    Karjsu@online.no

    SvarSlett
  56. Så flott premie/julegave du lodder ut! Jeg blir gjerne med å prøver lykken. :)
    Jeg kommer i julestemning av koselige tradisjoner (som juleverksted med stor-familien og julebakst), julepynt og masse tente lys, julemusikk hører også til, og juleblomster. Men det aller viktigste er å kunne samle familien og ha det koselig sammen - god mat og godt selskap gir julestemning! :)
    Vil også ta fram Frelsesarmeen og andre velgjørenhetsaktører som det fokuseres på i desember - de skaper også julestemning, særlig for de som ikke bruker ha en god jul.
    (Oj, det ble et langt svar!)
    Ha en fin kveld, og en koselig førjulstid! :)
    *klem*

    SvarSlett
  57. Julestemningen min kommer med årets ballettfoestilling på ballettskolen jeg har gått på siden jeg var 4 år :)

    SvarSlett
  58. Heia:)

    Jeg må ærlig innrømme at - i en alder av 39 år - er det fortsatt "Tre nøtter til Askepott" som virkelig får meg i den komplette julestemning....!! :))

    Anita

    SvarSlett
  59. Julestemning er gleden over tiden som kommer i lag med familie og venner <3
    Tenne lys og se på lysene ute. Og viss det er snø så er det ekstra stas
    Omsorg og omtanke for andre er også viktig i denne tiden, ta deg tid til andre og se og hør hva De har på hjertet.
    Det er en fantastisk tid vi er inne i < 3
    Joan

    SvarSlett
  60. Hei Veronica

    Det er ikke en spesifikk ting som trigger den følelsen. Men når det lukter gløgg, vi baker pepperkaker, feirer Lucia og diskuterer høyden på årets juletre ja da nærmer det seg virkelig jul:-)

    Super flott julegave, jeg vet akkurat hvem som har bruk for en slik....JEG

    God Jul

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  61. Julestjernen i vinduet om morgenen .

    Anne Aaeng

    SvarSlett
  62. Hei!

    måtte kikke innom deg og så ser eg denne konkurransen... Har vore til tannlegen i dag og det vart dyrt.. Kanskje ein ny tannkost kan redde med frå fleire slike besøk..
    Det som får meg mest i julestemning er å kose meg med mine 4 små.. Fyr på peisen, Synge julesongar og lese julebøker for dei i sofakroken <3
    Klem frå meg

    l.fonn@enivest.net

    SvarSlett
  63. Jeg kommer i skikkelig julestemning når jeg hører på Kurt Nilsens jule cd og det snør ute! God jul til deg og dine.

    Anita

    SvarSlett
  64. Takk for en fin og inspirerende blogg :-) det som får meg i julestemning er gjerne julemusikk og julelukter .. Klementiner, røkelse, svibel etc så gjør det jo ingenting om det er masse snø og du så vidt skimter julelys pyntede hus :-)

    Hilsen anna ( annarosseland@hotmail.com )

    SvarSlett
  65. "TRE NØTTER TIL ASKEPOTT" PÅ TV OG JEG ER SOLGT FOR RESTEN AV ÅRET!OSER JUL.
    DEN HAR JULEN MED SEG, GJENNOM DRØSSEVIS AV SJARME OG BARNLIG GLEDE I BØTTER OG SPANN.
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  66. Jule stemning er gleden over å tilbringe tid i lag med familie og venner.
    En tenner lys og koser seg inne, hører lyden til veden som knitrer i peisen.
    Omsorg for andre er viktig, at ein ser, lytter og tar seg tid til andre er ein viktig del av julen.
    Joan

    SvarSlett
  67. Hei:-)
    Julesnø får meg til å føle julestemning og svibler og amaryllis:-)

    Klem fra Line T

    SvarSlett
  68. Snø og julelys på treet ved inngangsdøren får meg i julestemning:) Julehilsen fra Wenche.

    SvarSlett
  69. Jeg er ikke helt i julestemning før jentene har møttes til julekortlaging, julestjernen er hengt opp og det lukter kongerøkelse i stua :) Da kommer julefølelsen hos meg :)

    SvarSlett
  70. HEi hei!
    For en fin gi bort du har :)

    At jeg nå er ferdig med julepakkene setter meg i stemning :)

    HIlsen Mette

    SvarSlett
  71. Jeg elsker adventstiden og alt som hører med. Vi har et nissehus som tas frem hvert år.Dette er et laftet hus som vi møblerer med små møbler og pynter med nisser av alle slag :) Dette fikk jeg da jeg var liten og nå når jeg selv er blitt mamma så skal jeg dele dette huset med min lille gutt og håper han får like gode minner fra huset og adventstiden som jeg fikk av mine foreldre:)Når jeg først legger fra meg en kommentar så må jeg få skryte veldig av d nydelige huset deres og stilen din - jeg blir så utrolig inspirert og du har alt som jeg kunne tenkte meg av møbler:) Ha en fantastisk Jul! mv Anita

    SvarSlett
  72. Hei, kjempeflott gave! For meg er det vel en god kombinasjon av knitring i snøen, fyr i peisen, levende lys, julemusikk og den herlige forventningen som bare et barn kan ha! :-). Og så MÅ eg se tre nøtter til askepott på julaften!
    Takk for fin blogg!!!

    SvarSlett
  73. Sånn ønsker jeg meg!

    Snø! Vi har masse snø i Bergen nå :) og Masse julepynt på kontoret samt julemusikk!

    SvarSlett
  74. Levende lys,ekte juletre,julemusikk og snø,masse snø
    God jul til deg og dine

    SvarSlett
  75. Å sitte i en godstol ved siden av min elskling, med Baylies i handa, tv avslått, deilig julemusikk (Helene bøksle), julepyntet hus og ungene i seng - da koser jeg meg.
    Tina

    SvarSlett
  76. Så flott gave :-):-):-) julstemning for meg er et julepynten hus med masse lys og glitter:-) Innpakning av julegaver mens jeg hører på norsk julemusikk :-) masse snø hjelper også på stemningen, dessverre er det mangel vare her oppe i nord, så langt... krysser fingrene og håper jeg kan gå julen i møte med et skinnende colagte smil :-) klem Rita

    SvarSlett
  77. Hei du! Julestemningen kommer snikende så snart jeg hører "Fairytale Of New York" på radioen, den er virkelig Den Ultimate på julesangfronten!:) Glad torsdag til deg! Klem fra Kristina

    SvarSlett
  78. Denne kunne tennene mine trengt ;)

    Julestemning?? Ahh - kommer lett i julemodus, julemusikk på radioen, nypusset sølv, mengder med lys, nysnø, duften av pepperkaker... Forventningsfulle barn...

    God innspurt til deg.

    Lekker lekker sofa over her - jobbes her også :)

    Klem

    SvarSlett
  79. fin premie:) har også en som bråker noe grusomt, og den blir ikke brukt ;) kurt nilsen sin julecd gjør meg i jlestemning, men når barna har luciafeiring i barnehagen - da er jeg der. det er noe med den stemningen! nå er jeg klar for å pynte juletreet i helgen, vi pynter alltid på svigermors bursdag - tradisjon fra min mann var liten gutt <3 Ha en fin førjulstid! Hilsen Hilde (hilde_s66@hotmail.com)

    SvarSlett
  80. Snø og julemusikk er viktig for en god julestemning :) og ikke minst når julestjerna lyser fint i vinduet :) hilsen Christine :)

    SvarSlett
  81. Julestemning er forventning, røkelse, lys, marsipan, hvite svibel løker, rakfisk, juleshopping på Steen&Strøm, papirposer fulle av pent innpakkede presanger, ribbe, juletre, familie <3 Og akkurat nå sangen Fairytale of New York med Katzenjammer, Ben Caplan And The Trondheim Soloists....

    SvarSlett
  82. Selvfølgelig setter det meg i julestemning med masse snø, som vi har på sør vestlandet nå. Også glade, tindrende barneøyne over dette vakkre skuet. Men jeg må også si at DU får meg i julestemning med din positivitet og ditt skjønne hjem. Ha en flott kveld. Med vennlig hilsen Bjørg

    SvarSlett
  83. d var en kjempe gave må jeg si , hiver meg med i trekninga :) beste jule stemninga for meg er masse snø ute og tente lys i trærne , inne er d julenisser som er mine absolutt favoritter :) God førjul til deg og din familie :) Hilsen Trønderfruen

    SvarSlett
  84. Det som får meg i julestemning er litt snø,julemusikk,skrive julekort/brev og kos med venninner og familie .)

    SvarSlett
  85. Det som settet meg i julestemning er å bake pepperkaker å høre på julemusikk:-)

    Anne

    SvarSlett
  86. Hei. For at jeg skal komme i julestemning er det julemusikk,skrive julekort/brev,litt snø og kos med venner og familie :)

    SvarSlett
  87. Barna. Uten barna, ingen julestemning. Deres sang og opptredener i før julen. Forventninger og spennende tid før jul. Lurerier og hemmligheter. Barna har så stor jule glede og det smitter.

    Ellen

    SvarSlett
  88. Å høre julemusikk hver dag når vi spiser middag, å bake sammen med barna, å pynte huse ,å pakke julegavene det er noen av de tingene som får meg til å komme i julestemning!
    alinaene20@yahoo.com
    Klem fra Alina

    SvarSlett
  89. Josh Grobans jule-cd i bakgrunnen, julepynting, litt gløgg og julegodt og Skomaker Andersen på tv med tre små pysjkledde i sofaen...DET er julestemning! :-)

    God Jul!! :-)

    Kristine K

    SvarSlett
  90. Det som setter meg i julestemning er snø, julemusikk og diverse tilstelninger på skole/barnehage hvor jeg tørker tårer mens de håpefulle synger og leser så fint :)

    SvarSlett
  91. For meg får jeg julestemning når jeg står i koret å synger siste verset av :Deilig er jorden! Det er lykke <3

    Veronica W.Schmelck
    veronica.willassen@gmail.com

    SvarSlett
  92. Julestemningen kommer når det er hvitt ute og trærne er pyntet med julelys, julemusikk, pynting av pepperkaker og pakke inn julegaver med datteren min:)
    God helg fra Britt
    brittsaeter@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Filmen Love actually, kjøpe juletre på kveldstid dersom det er snø...pynting av juletreet på lillejulaften, lukten av pinnekjøtt..... dette er julestemning :) Julehilsen fra Strilen ( Marita)

    SvarSlett
  94. Hei!!
    Julestemning er å gå i vår vakre juleby, verdens fiineste juleby!!
    Ha en flott førjulstid;-)
    Hilsen Linda O.

    SvarSlett
  95. Hei!
    Som tannlege ser jeg verdien av en god tannbørste hver arbeidsdag , ikke minst mangel på sådann...:) Elsker bloggen din!

    For meg gir det julestemning å ha noen fridager med venner og familie, samt god mat og drikke som har egne "julesmaker". Og å pynte til jul ... Det er essensen egentlig :)



    Mvh, Lene
    lenesyrrist@gmail.com

    SvarSlett
  96. Hei :)

    Å se ungenes forventning og glede til jula setter meg i en lykkelig julestemning <3

    Julemusikk, levende lys, fyr i peisen, en god kopp med gløgg
    og lukta av julekaker som står i ovnen er heller ikke feil ;-)

    Ha en fin helg!!

    ☆ Tone ☆

    SvarSlett
  97. Hei :)

    Å se ungenes forventning og glede til jula setter meg i en lykkelig julestemning <3

    Julemusikk, levende lys, fyr i peisen, en god kopp med gløgg og lukta av julekaker som står i ovnen er heller ikke feil ;-)

    Ha en fin helg !!

    ☆ Tone ☆

    SvarSlett
  98. Hei! Fin gave, melder meg på:)
    Hilsen Tone
    Sunde@madshus.com

    SvarSlett
  99. Hei! Fin gave, melder meg på:)
    Julsteming : Celine Dion's versjon av Blue Christmas.....
    Hilsen Tone
    Sunde@madshus.com

    SvarSlett
  100. Jeg får julestemning når unga kommer hjem til jul:)

    SvarSlett
  101. Hei, Julestemingen kommer når det er litt julemusikk, det lukter julekaker, Nissene har kommet på plass og roen senker seg, ;)

    SvarSlett
  102. Gøy med trekning :)
    Julestemning for meg er å sette seg ned lille julaften med julepyntet hus og tre, og se på "kvelden før kvelden" på NRK. DA blir det jul!!

    Klem Anniken
    (annikensloreid@gmail.com)

    SvarSlett
  103. Julemusikk
    Snø og knallblå himmel
    Baking med barna
    Skoleforestillinger (lucia)
    Tente lys
    Pynte huset med hvite nisser, fattigmann sølv og lilla lys
    Julekonseter
    Julegaveshopping med cafebesøk er fast tradisjon med ei venninne.
    Pakke inn gaver i nydelig papir og pynte gavene litt ekstra, med musikk og et glass vin som tilbehør.
    Krysser fingre for vinnerlykke.
    Nydelig adventstid til deg.
    Klem fra Trine A
    Det var min liste over

    SvarSlett
  104. Lukten av pinnekjøtt.. da er det jul:-))

    SvarSlett
  105. skikkelig julestemning for meg er snø, tunge hvite dekkede trær. og småfuglene som sitter der på neket. og når da husene rundt har stearinlys i vinduet så blir det skikkelig julestemning :)

    marianneosmark@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Idag er det snø og storm her på Sørlandet. Kom kald hjem fra jobb, da er det flott med fyr på peisen, julemusikk og fornøyde barn som hjelper med å bake pepperkaker. En så flott tannbørste passer utmerket:-)

    Vh annekirs@online.no

    SvarSlett
  107. Min julestemning er svibler i krukken,pepperkakehjerter i vinduet,levende lys og snø. Jobbens julelunsj er også en god førjulstradisjon. Og det største av alt er å få feire med sine nærmeste. God jul til deg og dine. Linn

    SvarSlett
  108. Sangen "En stjerne skinner i natt" og snøen som daler ned utenfor vinduet =)

    SvarSlett
  109. Hei frøken:) det om får meg i julestemning er: jeg er 38 år, har ikke fått egne barn enda men holder på med prøverør i danmark,jeg har 3 butikker og nettbutikk så jeg jobber 7 dager i uken og har alltid gjort det, og har ikke nok timer i døgnet! det eneste jeg ser frem til i året er på julaften etter at jeg har stengt butikken min, mens jeg kjører 1,5 timer i bil for å komme hjem til mine foreldre og pinnekjøtt, det sner ute og viskerne går for fullt. og SÅ kommer driving home for christmas med Chris Rea med driving home for christmas på radioen. DA er det jul for meg:) every year.com:)

    SvarSlett
  110. Håper jeg rekker dette....:)
    Allerede 1 desember starter pyntingen her hjemme, julemusikk på mens jeg pynter, og ja treet er allerede pyntet for en uke siden(et flott fake tre). Når snøen daler ned i desember er julestemningen på plass. Og når alle julegavene er kjøpt inn og jeg kan dra på julemarked eller tutle rundt i en julepyntet by uten tanke på en eneste julepresang som skal kjøpes, det er skikkelig julekos for meg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  111. Levende lys og julemusikk:)

    Anne-gk@online.no
    Anne-Grethe

    SvarSlett
  112. Det som setter meg i julestemning er å komme hjem til mamma og pappa der huset er pyntet til jul akkurat som da jeg var lita, alt på samme plass og ingenting er byttet ut. Helt spessielt:)

    Hilsen Marlen

    SvarSlett
  113. Julestemning for meg er lillejulaften, etter å ha tatt inngulvmattene etter julevasken, sette seg i sofaen i et julevasket hus og glede seg til Tre nøtter til askepott. ;-)
    Fru Lauritsen
    asp_193@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Julestemning for meg er håndball EM på TV. Da vet jeg at det snart nærmer seg jul. Flinkere jenter skal du lete lenge etter:-) Det blir GULL:-)

    SvarSlett
  115. Julestemning:et lass med mandariner, julemusikk, levende lys, nøtter og fine familien

    SvarSlett
  116. Hei hei,

    Håper jeg vinner den fine gaven, da skal jeg gi den til sønnen min:)..julestemning for meg er å bake pepperkaker med barna, barnas forventning til julekalenderen og julaften, knasende snø og mange levende lys i hver en krok:)...
    Merethe:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥