torsdag 6. desember 2012

Julegavetips til venninner og andre ♥

Hei bloggen

Innimellom alle jobb mailer, så får jeg så mange spørsmål 
om jeg kan legge ut mine gavetips til jul. 

Jeg har ikke egentlig så mange tips, men kino-gavekort 
til unge gutter, gode olivenoljer og litt deilig 
mat/godis og drikke til venner, eller feks håndklær 
som dette.. Jeg har kjøpt inn til meg selv, 
og kom også på at det er jo en fantastisk gave til 
alle egentlig. Så deilige håndkle, kjempefin pris,
og i tillegg home made fra DENNE flinke damen må 
virkelig være kveldens tips fra meg. 

For dere som ikke liker sort, så finnes de i lekre bruntoner
og forskjellige trykk.. Min guttebass på 15 år 
har fått hvite håndklær med Peace tegn på.. 

Sjekk ut siden HER, så kanskje du er litt nærmere
mål om å bli ferdig med julegaver
UTROLIG masse flott, og det er kun fantasien 
som setter grenser her.. 

Jeg har også bestilt de lekreste juleservietter,
 med logo på og litt annet smått, sjekk 
ut skjerfet hun lager.. DET er helt rått! 


Ha en fin fin kveld. 






1 kommentar:

  1. Jaaa mmm vilka läckra ha handdukar. Vill ha!!! Vart har köpt dom???????
    Måste få veta
    Vill ha?!?!?!!?
    Snälla...
    Svara gärna på min blogg please!!!!
    Kram söta du. Lovely blogg du har.. You know..
    Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥