fredag 7. desember 2012

Min skinnbukse


Hei hopp fredag. 

Jeg er altså så treg i dag, at det ligner ingenting. 
Jeg jobbet til over 02 i natt, og DET er ingen smart 
løsning.. det beste er egentlig å legge seg, og heller 
stå grytidlig opp.. Men gjort er gjort, og kaffe ( min 
bestevenn ) og jeg er klare på kontoret uansett. 

Det er MANGE av dere som har spurt om skinnbuksen min, 
men jeg har dessverre ikke like bra bakdel som denne 
lekre damen, så jeg låner bildene fra Carma.no



Nå er buksen på salg HER, og jeg kan bare si at det 
er det skjønneste plagget jeg har eid noen gang.
Grisedyr, i know, men verdt hver eneste krone, 
for dette er en stayer i skapet. FOR ALLTID,
og jeg bruker den masse.   

Mine venninner sitter å stryker meg på låret når 
jeg har den på så at buksen inviterer til en flirt er 
ikke umulig.. haha.. Be ready.

Håper dere har en flott fredag.. noen timer til 
med jobb her, så er det pinnekjøttfest i kveld. 
Gleder meg til å dekke bord.. 
DET er min favoritt

- VERA -


7 kommentarer:

  1. Hei! Den skinnbuksa så utrolig bra ut. Er på leting etter en ny da min gamle begyner å bli noe fillete, men vanskelig å finne noe som sitter skikkelig bra. Siden jeg bruker den svært mye skulle den liksom vært litt comfy å bruke over lenger tid ,så det ikke blir som dem "plast" buksene. Er det bra med stretch i den? Merker du noen forsjell når du har brukt den endel.

    Hilsen Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har brukt min veldig mye, men tok en str mindre enn jeg pleier, så jeg skulle slippe siggerompe.. men den har holdt seg veldig bra.. som forventet til den prisen.. helt klart!!

      do it, om du har tenkt.. jeg anser meg selv som skinnbukse ekspert.. haha.. jeg har prøvd alt og dette er helt klart favoritt.. ♥

      Slett
  2. Okei, et særdeles viktig spørsmål før et evt innkjøp; blir du ikke klam av skinnbuksa? Det er jo noget tett..

    SvarSlett
    Svar
    1. viktig yes: NOPE. for det er jo skinn.. alle de plastikk busene DE har vært mareritt.. haha noen ganger når vi har vært ute, så får jeg de ikke av engang når man skal på do.. hehe..

      men denne er som verdens mykeste bukse.. jeg lover deg!!

      Slett
  3. Okei, et særdeles viktig spørsmål før et evt. kjøp: Blir du ikke klam og svett inni der? Skinn er jo ganske tett..

    SvarSlett
  4. Okei, et særdeles viktig spørsmål før et evt innkjøp; blir du ikke klam av skinnbuksa? Det er jo noget tett..

    SvarSlett
  5. Jeg er en jente på 24 år som vil gjerne kjøpe skinnbukse men jeg vil ha bukse med trange ben, liker ikke at bena ikke er trange noen bukser er ikke det og jeg vil helst ha lavt liv, jeg er slank å bruker str. 26 i jeans, vil gjrne ha noen tips hvor en får kjøpt slike bukser, og hva man bør bruke inntil. Håper på et godt svar.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥