tirsdag 11. desember 2012

På tampen..




Nytt pynt på benken i kjøkkenet.. Alt er gammelt, 
untatt lykten fra Riviera Maison - HER 



På tampen av denne kvelden rakk jeg innom.. 

Jeg har en del å gjøre på jobb, alle ønsker selvsagt 
møblene før jul, og vi får inn over 100 sofaer på 
fredag, så timene går. Jeg tok meg fri litt på 
dagen i dag, noen få timer, laget gløgg, 
pyntet, og fikset.. DET er skikkelig avslapning 
for meg.. 

Jeg så også på pressekonferansen til Nobels Fredpris, 
med fantastiske Carrie ( hun HETER det.. ) 
og Gerard som fikk mikrofonen i øyet
( SPJOOOOONG ) når han satte seg ned.. 
Jisses som jeg lo av det.. 
DET tok han som en mann

Nå er det jobb, mer jobb, og litt Nobel innimellom

Ses i morgen. 




2 kommentarer:

  1. Det var deg vel unt.... For det virker som om at du står på som ei heltinne....


    Monica M.

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Utrolig lekkert bilde. Karaffelen var helt nydelig.
    Ha en strålende dag. ;)
    Hilsen Eline.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥