lørdag 29. desember 2012

På tur

Hei!

En virkelig tåkete dag på Norefjell.
Etter god frokost på Norefjell Spa & Resort gikk Tomine og jeg på skitur før vi spiste lunsj på fineste NorefjellHytta. Herremin for et utrolig flott sted. Vi har bestilt overnatting i februar, og jeg gleder meg max. Dit må du dra om fu har mulighet.
Vi booket middag der i morgen og vi vet det blir perfekt!

Nå skal vi straks ut og ake, for rommet vårt STINKER kloakk, og var like lite å gjøre med som peisen her som heller ikke virker iflg resepsjon. DÅRLIG!!!!! spør du meg, og ganske slett holdning til det også.

Håper på sol i morgen, for da er det slalom på G. Har ikke kjørt på lenge..

Ha en super kveld- nå er det straks nytt år, herremin så fort det går.

2 kommentarer:

  1. Luen din var fiiin=) Hvor er den fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. jeg aner ikke.. det står ikke noe på den..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥