søndag 2. desember 2012

Spørsmål om vårt juletre


God søndag


En deilig søndag i dag.. våknet opp frisk og rask 
etter jentejulebord i går.. DET er så utrolig 
bonus, men man merker jo at man er så trøtt. 
Tomine har sovet hos Tante S i natt, så det ble en 
skikkelig lat morgen. 

Det er så mange som har sendt mailer og spm her 
på bloggen ang juletre vi allerede har pyntet. 

Det ER tidlig.. herremin.. jeg vet jo det.. MEN 
vi har kunstig tre, så dette vil ikke drysse og vi blir
heller ikke lei. Jeg nyter treet hver gang jeg går forbi, 
og ungene elsker det.. VI liker det her, og det 
er det viktigste. OM du ikke har tre av plastikk, 
så vil jeg vel ikke anbefale å sette det opp så tidlig
for da kan det umulig være igjen noen nåler til 
selve julekvelden?? LITT kjedelig..

Vi har kjøpt vårt tre - etter lang leting - 
fra DIN kaffebar i Hønefoss.. Vi valgte et uten 
snø, og uten lys, men med kongler. 
 Jeg vil sette på lysene selv for jeg liker de som 
er så små, og mange mange..

Du kan sjekke ut priser, str. og typer HER.

NÅ er det mer jobb, og klargjøring til 
i morgen.. fliseleggeren er godt i gang på badet, 
og det blir RÅFLOTT.. ( jeg har jo glemt bilder ) 

God søndag, 
håper det som er igjen blir fab.


13 kommentarer:

  1. HEI,
    NYDELIG TRE.
    tusen takk for svar. men linken til butikken de selges i er ikke aktiv. kan du fikse den?

    på forhånd takk,

    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Heisan. Vi gleder oss til bilder fra badet :-)))Ha en fin fin uke
    mvh Karjis

    SvarSlett
  3. For et flott juletre,fantastisk flott der det står også .... nytt vindu kom til meg sier bare jeg,som også drømmer om ltt halvmånebuer og sådant ;)
    Gleder meg til å se bilder av badet,store forventninger må vite,for at du har god smak er ingen tvil om,så dette blir nok lekkert!!!
    tOVEKLEM:)

    SvarSlett
  4. så RÅÅÅÅFLOTT:) så bilder av treet ditt i fjor også men om mulig er det enda lekrere i år:)
    jeg er ikke enig i alle de som synes det er for tidlig, jeg er helt enig med deg!
    men i år ville vi å kjøpe et kunstig tre, og vi leter og leter og leter og leter så først når vi finner treet kommer det opp her hjemme!
    gleder meg til hvert eneste innlegg hos deg:)
    you make my day!
    ha en nydelig start på uka!
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  5. Treet deres er nydelig! Og hvorfor ikke pynte det nå, det skaper jo enda litt mer julesteming, og det er jo ikke feil:D

    SvarSlett
  6. Nydelig tre! Det er virkelig verdt å investere i et flott tre! Men du, hordan belysning bruker du? små lys, men er det lysslynge i grønt? Mvh Kine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Vi har kjøpt lysslynger fra Plantansjen.. IKKE sånne med neonlys.. fysj og fysj... tror vi hr noen sånt som 5-600 lys.. i grønt..

      ha en finkveld.

      Slett
  7. Hei:))

    Jeg leter og leter etter den perfekte toppen på juletreet,(stjerne)
    så dukker den plutselig opp på treet ditt;)
    Håper du har kjøpt den i år:) og at du vil dele hvem som selger?

    Ha en flott uke:):)


    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      min "juleschænne" kommer fra DIN Kaffebar i Hønefoss.. jeg er ganske sikker på at de har like også i år... det er utrolig flott..

      ha en fin uke du også, og GOD JUL!

      Slett
  8. heisann.

    knallflott juletre:):)
    lurte på om det kommer som 1 tre eller om du setter det sammen og om det er greit og oversiktlig å gjøre?

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. hEI eLISABETH.

      Dette kommer i 3 deler, og settes enkelt sammen..
      bare dandere litt når du tar opp av esken, og vips.. verdens fineste ( synes vi da.. ♥ )

      Riktig god jul.. ♥

      Slett
  9. Tenk hvor glad vi hadde blitt for svar:) når du har tid...
    Men skjønner godt, at du har massssssse og gjøre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. .. uff.. jeg har svart på alle nå.. det går fort i glemmeboken, også skal jeg bare.... det er litt hektiske dager, men det tar ikke lange tiden å svare så bare tull..

      håper du fikk svar, og gooood jul ♥
      klem til deg

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥