søndag 6. januar 2013

A L W I N T O N sofa




God søndag

Hei bloggen.. i dag er jeg fylt av energi, og har jobbet
siden tidlig morgen. Vi fikk spist altfor mye godis, og så på det fineste programmet "hver gang vi møttes " - 
og gråt som en foss når Kurt sang.. 
også så kult Marion sang - kjempegøy!!


Jeg er så glad jeg la meg ganske tidlig, og sov helt til 
kl 09 i dag. ( en kaffe på sengen hadde gjort seg, men 
når ikke mannen forstår at det og en sjokoladebit hadde
vært perfekt, så får jeg lage det selv..) Jeg er IIIKKE 
bitter eller noe.. bare tenker at det skulle gjort seg.. 



Det var MANGE som sendte meg mail ang sofa vi har fått inn, 
lenge før jul faktisk, men jeg har altså ikke rukket 
å legge ut noe særlig bilder.. Men jeg lover å bli 
en flinkere blogger, til å ta bilder, også av klær
( selv om jeg føler meg som verdens kjedeligste ) 
og tipse litt mer om det som er gøy å få med seg. 

Så:

Sofa på bilde heter ALWINTON - og er en 3-seter.
Mål: 226x101x86 - fargen er vist i mørk sand, og 
prisen nå ut januar er kr 9000,- 
( jeg har kun 2 stk igjen på lager pr dd ) 
( vi har den også i 2 - seter ) 

For meg info send meg gjerne en mail 

Happy søndag.. ses i kveld. 




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk takk.. den er helt nydelig!! ♥

      Slett
  2. Ohhh, den er så utrolig lekker!!
    Som alt annet dere har, er artig og høre at butikken går så det suser altså, det er dere vel undt ♥

    Godt nytt år foressten, gleder meg masse til og følge bloggen også i 2013:)

    SvarSlett
  3. Hei,
    Er på jakt etter ny sofa og denne var virkelig lekker. Men den er dessverre for lang for veggen der jeg skal ha den, snufs...:( Finnes den i kortere versjon? (2 seter?)

    SvarSlett
    Svar
    1. joda.. vi har den i 2 seter ( som jo er en stooor 2-seter ) str. 172 cm..
      den er på lager.. nyyyydelig!!

      Slett
  4. Hei:-) har du byttet farge på veggene på dette bildet, eller er det fortsatt sanddyne? Ser mørkere grå ut?? Hilde:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥