tirsdag 8. januar 2013

Året som gikk


Hei bloggen

Jeg har aldri hatt noen årskavalkade her på bloggen som 
veldig mange har, for det jo bare å skrolle seg nedover 
på bloggen.. noe er mer gøy enn annet. 

Året 2012 ble veldig spesielt for meg. 
Året jeg turte å starte TM Design 
Jeg har aldri angret, og det hele er som en drøm, 
de minuttene i døgnet jeg har rukket å tenke på det.
Det har - og er fortsatt lange dager, mye jobb
og lite fritid, men jeg ville ikke byttet mot noe. 
Hjemmekontor er virkelig helt supert, og hele 
familien her hjemme støtter meg og respekterer 
virkelig når jeg "er på jobb" 


Jeg får daglig mailer med spørsmål om jeg kan legge ut 
flere bilder men alt jeg har i mitt hus, og som jeg 
blogger om er jo fra TM, så jeg glemmer det litt. 

Men dette bilde viser jo mye, så jeg skal lage 
et likt som dette i ny og ne, så er det enklere 
å se. 

Ønsker dere en fin fin kveld. Her henger vi 
opp speiler, ny baderoms innredning, og en grusom 
klesvask, som aldri tar slutt.. 
viser dere i morgen.. ( ikke klesvasken altså.. ) 
zzzzzzzzzzzz

13 kommentarer:

  1. Å, men søte deg! Tusen takk for så koselige komplimenter inne hos meg Veronica!.. og jeg som synes DU får det så bra til! :)
    Så hyggelig at du husket den gamle bloggen min også, jeg tenkte nok litt " ute av øyet ute av sinn", men kaster meg ut i det på nytt likevel:D

    Vet ikke om jeg sa det, men har tenkt meg fra TMDesign: nattbord til mannen og meg på det nye soverommet, og dersom vi får plass.. en av ottomanene. Dessuten tenker jeg faktisk på muligens det runde kaffebordet som er høyt og ikke så altfor stort på det ene toalettet. Tror det hadde vært lekkert i det ene hjørnet med levende duftlys og blomster. Men må se tilslutt hvor stort rommet blir med det som skal inn. Men... får vente til bygget er ferdig til våren først:) Men gjett om jeg er ivrig?!? Hehe:)

    Ha en fin kveld!
    Klem, Line

    SvarSlett
  2. Hallo:))!!
    Godt nytt år:)) Nå har jeg lagt ut ett par bilder av møblene jeg kjøpte av deg på bloggen min, litt hastverk bilder..;))
    Ellers må jeg si at jeg tror jeg snart må slette deg fra blogg listen min! Jeg blir så FRISTET TIL Å KJØPE NYE MØBLER!!!
    Feks Amazing Dining sofaen i velur er jo ja bare AMAZING!!!!!!
    Er det samme brunfarge som på Ottomannen og stolen jeg kjøpte??
    Sendte deg en meld for noen dager siden, men skjønner at du har MYE å gjøre, så er ikke forundret over at du ikke svarer.. Men jeg sender kanskje en ny.. Ikke for å mase, men mas mas;))..!!
    Vel,ha en fortsatt strålende aften, du legger deg vel ikke på noen timer enda du;))
    Stor klem Tone-C

    SvarSlett
  3. Hei! Vil bare si at du er litt av et forbilde som har turt å satse for deg selv med det du brenner for! Drømmer om det samme selv, men med kun min inntekt i husholdningen, har jeg enn så lenge ikke turt det samme. Ønsker deg masse lykke tili 2013 :) - Anne O

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne..

      herremin.. tusen takk.. det var utrolig hyggelig sakt.. jeg.. et forbilde.. ♥ fantstisk.. DET var fine ord.

      det krever litt egenkapital ja, men sparer du lenge nok, så er du der kanskje en dag? det tok lang tid, men jeg har aldri angret!!

      Slett
  4. Så mange fine bilder :) Jeg venter spent på bilder av spisestua - skulle ikke du få inn noe nytt på nyåret?
    Jeg ønsker med veldig en ny spisestue med plass til mange rundt bordet :) Og vil ikke kjøpe noe før jeg ser hva du får inn :).

    Christine

    SvarSlett
  5. Svar
    1. thank you sweetie.. have i told you happy new year??
      happy to see all your beautiful pictures also in 2013 -

      hugs and kisses♥

      Slett
  6. Du er virkelig flink! og inspirerende. Er det mulig å få spørre om hva du jobbet med før du startet TM design?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. så hyggelig. ♥

      jobbet med import da også, men på noe helt annet enn møbler..
      elektronikk - uten tvil er jeg glad jeg turte satse!!..♥

      Slett
  7. Å så fine bilder. Utrolig vakkert! Jeg synes det ser helt "kongelig" ut hos deg. Og nå fikk jeg et tips om noe jeg kan prøve her hjemme også.. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. næmmen.. så hyggelig.. all ære til TM møblene.. haha..

      så bra.. hva skal du gjøre?? #spent

      Slett
  8. Det lurer jeg også på (som anonym over her )? :) Og så lurer jeg på hva lysekronen er laget av?? Den så veldig smashing ut! Hadde gjort seg veldig godt i hallen min!!! :D

    Klem fra Camilla <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥