onsdag 2. januar 2013

GODT NYTTÅR

Riktig godt nyttår til alle dere fine lesere. Håper julefeiring og nyttårshelgen har vært super.

Vår hverdag starter temmelig slapt, med skolefri, og nedpakking av julepynt. Nå skriker huset etter lysere farger, og jeg gleder meg til å få inn orkideer og liljer. For meg begynner vårfølelsen i slutten av januar, og med mine uker, som kun inneholder mandag og fredag, så blir det med kjapp hoderegning bare drøyt 8 dager til vår. Hei hvor det går!

Gleder meg til spennende prosjekter, møter og mere møbelsalg i år 2013. Men først; så later vi oss en dag til og nyter håret til alle kanter, tøffler og koseklær. Helt til i morgen.. DA starter alvoret.

Ha en fin dag.. Ses i kveld med bilder fra verdens vakreste hytte vi var innom i julen. Litt bilder fra ferien har jeg jo..

1 kommentar:

  1. Mange blogger har klare og fine farger på bildene sine. Hvorfor er dine bilder nesten alltid tåkete? Ønsker du det slik eller er det dårlig kamera?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥