torsdag 3. januar 2013

I stuen


En liten svipptur innom, i kaffepausen. 
I dag blir det en lang kveld, med mye jobb. En koselig
lunsj i dag her hjemme med en venninne, og 
kos med Tomine og storebror. 


Jeg har begynt å se Prison Break på mobilen, og 
det er 6 år siden jeg så det sist.. herremiiin, jeg 
har lyst å sette på klokken midt på natten for å se, 
utrolig spennende. Husker sist, da var jeg i permisjon med 
tomine, og hver gang hun sov, så kastet jeg meg foran 
dvd og spolte meg gjennom episodene, for jeg så de 
ikke fort nok.. kanskje ikke så rart at jeg ikke husker
noe av det.. ammetåke +  snabbspoling på hele 
serien.. ikke mye man får med seg da. 

Ha en fin kveld. 
I morgen er det UT med gamle døde roser
og inn med nye friske blomster. Glær mæ.


2 kommentarer:

  1. Kjepe koslig blog, men jeg skal fortelle deg en ting, Micheal Scofield Dør i siste episode:)
    Deilig med spoiler eller?

    SvarSlett
  2. Flott a gitt!!!! Godt jeg visste det fra før!
    Fin IP adr du har!!

    Godt du morer deg på fredagskvelden!!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥