onsdag 2. januar 2013

Its on..


Åh.... det er deilig.. deilig å være på plass 
på verdens beste kontor. ( hjemmekontor.no ) 

Jeg har begynt å skrive ut hver eneste mail - hundrevis -
som jeg har fått i løpet av julen, og alle skal selvsagt få 
svar... jeg henger etter, men det gjør vel alle etter ferie. 

Bilde over viser den nye sofa vi har fått inn i stuen, og 
den er så lekker. Jeg elsker jo at vi har fått den mørke stilen
tilbake i Tomine hjemmet, og etter et besøk på verdens 
fineste hytte hos noen venner i julen, kjenner jeg at det 
er helt rett nå frem til sommeren, da vi får inn 
masse flotte hvite møbler, som jeg for en gangs skyld skal 
prøve her hjemme. Sånn blir det jo her.. Alt må inn, 
for bildenes skyld, men det er altså ikke meg i mot. 
Men frem til våren, så har jeg det mørkt her, med ny sofa, 
bord, og litt mørkt tilbehør.. Elsker å sitte her med 
masse duftlys, og nye duftpinner, som lukter fab. 


Nå er det inn med kaffe, fokus opp, og jobb på G. 
Det blir nok bittelitt mer jul her på bloggen, 
for jeg har mange bilder jeg har tatt, men ikke rukket
å legge ut, så kommer de i alle fall inn under 
etiketten JUL - til neste år. 


5 kommentarer:

  1. ååå sååååå lekkert!!! Godt nytt år!

    hmm kanskje julen må bort her også hehe

    SvarSlett
  2. Enten du har mørke, lyse, rosa eller grønne møbler vil det alltid se fab fab faaab ut hos deg! Det som er spennende er formen, fargen og selvfølgelig stylingen! Gleder meg allerede til neste "bytte" hos deg! :)

    God nytt år igjen, koselig å følge deg her også! (i tillegg til instagram)

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  3. Legg gjerne igjen en kommentar på interiørbloggen min www.amalieshus.blogg.no :)

    SvarSlett
  4. Herlig!! Godt nyttår snuppa :-)

    SvarSlett
  5. Lekkert kontor, likte veldig godt de 2 mørke stolene. Er på utkikk etter 2 lenestoler, er disse noen du har på lager og hva koster de?
    Toril

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥