mandag 7. januar 2013

M O N D A Y ♥

ALWINTON 3-seter + TOMINE ottoman + VINO rundt sidebord + kule lampe 
alt fra TM Design 



M O N D A Y 

Endelig er uken i gang, og jeg skal begynne med trening,
få nye negler ( hverdagslyx ) lunsje med venner, gå 
på ski og slalomski,  
rydde i skapet i gangen, behandling for nakken, 
og sist med ikke minst jobbe masse. 


Et helt nytt år, og en hel uke står klar. Jeg gleder meg 
jeg, og jeg gleder meg over at det om litt er vår, 
og at jeg er helt frisk igjen og at jeg har verdens
beste jobb! Ønsker dere en flott mandag, og om noen 
har tips om stooore fine tepper, 
( ala det på bilde men større ) 
så ta GJERNE kontakt. 
Jeg er på jakt, men finner ingen.. 

Ses i kveld, happy mandag så lenge



12 kommentarer:

  1. Elsker lampen, har du/dere nettbutikk?

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder som vanlig, høres ut som om du har nok å henge fingrene i :-) vil tro du får sånne tepper hos Slettevoll

    Ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hei igjen,kom på at hos teppeabo får du kjøpt den Str du vil på teppe også kanter dem det deretter :-))

    Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. takk.. jeg fikk info om at MALERIET ( min favorittmalebutikk ) har tepper.. haha.. jeg visste ikke det.. men de tar mål, og kanter.. jippiiiii

      daaa blir det nice!!

      Slett
  4. God mandag til deg og!
    Ett lite tips er Teppeland på Alnabru- De lager tepper på mål, hvor man kan velge hvilken type innbinding/kanting man vil ha.
    Teppeland har fantastisk deilige bambustepper, som sikkert ville vært superfab til diningsofa i fløyel. Rullene er på ca 4 m bredde, og er aller rimeligst å ta på full bredde. I mange fine gråtoner og flere lyse, bambusteppene er noe av det deiligste å gå på :-)

    Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. jeg har noe her i Hønefoss, så sjekker der først,.. eller så blir det Teppeland tur.. perfekt altså!!! ♥

      Slett
  5. nydelig bordlampe hvor er den fra?

    SvarSlett
  6. Pris og høyde på kulelampa ?

    SvarSlett
  7. Ønsker også pris på kule-lampa. TM design?

    SvarSlett
  8. Kjære deg:) hvor har du kjøpt den lekre hesten???? Sikle sikle . Klem mariann

    SvarSlett
  9. Pris på lampa?

    SvarSlett
  10. Hei :-) jeg er også veldig nysgjerrig på hvor den nydeelige hesten er kjøpt?
    - Camille -

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥