søndag 13. januar 2013

På en søndag


S Ø N D A G 

Ingen hviledag for oss, for dette er dagen som 
blir brukt til å vaske klær, rydde, lage god mat, 
og gjøre klart til uken som kommer. Det er deilig 
å bruke dagen til dette, egentlig så går uken 
så mye bedre. Vi har akkurat nå satt opp verdens
fineste barneseng I STUEN for jeg har endelig 
fått tid til å ta bilder. 

Men først: middagsfiks, så kommer jeg tilbake til i 
kveld. I dag er det guttas favoritt; 
koteletter i fløtesaus, men vi lager sashimi til i kveld, 
mens jeg ser sesong 3 av Solsidan på dvd. 
jippiiii!!




6 kommentarer:

  1. Så koselig bilde!
    Lurt å bruke søndagen på å planlegge uka ja!
    Jeg har akkuratt planlagt middager en uke fram i tid!!!
    Ha en fortsatt Nydeligflott søndag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Gode forberedelser gir gode resultater! Lurt med å bruke søndagen til det! Gleder meg til å se bilder av barnesengen☺
    Nyt middagen! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Søndager er fine for å få utført diverse stort og smått! God kveld til deg og dine :)

    Linda

    SvarSlett
  4. Hallo kjære deg:))
    Jeg måtte smile/le flere ganger da jeg leste kommentarene til forrige innlegg!!
    Er det mulig? Jeg skjønner ikke hvorfor de leser bloggen din når mange av de var så negative til det meste du står for/jobber med og kundene dine! Artig å tenke på at jeg er en av de "rike og berømte" med nesa i sky som har kjøpt møbler fra deg:))!!!
    Ha en fin fin dag!! Du har i skrivende stund 1241 følgere, så noe riktig gjør du iallefall;))!!! Stoooor klem

    SvarSlett
  5. Når kommer bilder av badet, er sååååå spent :-)
    Hipp hurra for ny uke, klem til flotte deg

    Margit

    SvarSlett
  6. Bloggen din er veldig inspirerande! Ønsker fleir bilder!:)
    Ta ein tur innom www.amalieshus.blogg.no :)

    klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥