lørdag 19. januar 2013

Saturday ♥


Hei på dere. 

jeg er bare innom en snartur, for å ønske 
dere en god lørdag. Jeg har tatt meg helt fri 
i dag, og faktisk ligget i sengen helt til 
jeg våknet av meg selv. Nå er det bare kos 
med kaffe, tv og sofa, og rett og slett
nyte en lørdagsfri - som jeg ikke har 
hatt på så lenge. 

Jeg kom på at mellom sofa og stolen vår i 
tv-stuen passer ISABELLA bordet vårt 
perfekt, så det skal jeg hente på lager 
nå til uken. Vårt VINO sidebord som står 
der nå er litt lite. 

I kveld skal jeg lage sashimi,
( om du har en bra oppskrift så gi meg gjerne 
et pip ) og bare kose meg med barn og film. 

ØNSKER DERE EN FIN FIN WEEKEND



11 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin lørdag :) Kos deg Veronica! Klem Melissa

    SvarSlett
  2. Läckert vackert. Gillar gillar!!!
    Kram Eva

    SvarSlett
  3. Det er så inspirerende å lese bloggen din:-) Jeg titter innom hver dag...men er fremdeles ikke god på å legge igjen en kommentar...men her kommer en iallefall:-) Godt å lese at du av og til tar helt fri. Siden jeg selv har opplevd å møte veggen og vært sykemeldt i over et år, kjenner jeg litt på det når jeg leser/hører om andre som jobber mye. Så ta vare på deg selv..
    Ønsker deg en fortsatt fin helg:-)

    Hilsen Inger :-)

    SvarSlett
  4. Hei, har du det Vino sidebordet på lager, og hva er evt. pris på dem?


    Hilde

    SvarSlett
  5. Hei!Jeg har skrevet flere mailer til deg uten å få noe svar. Hvordan kan jeg nå deg ang bestilling?

    SvarSlett
  6. Hi,I love your blog and inspiration for my house:) may i know where i can find black capo bordlampe?
    Hils Fitri

    SvarSlett
  7. Hi,I love your blog and inspiration for my house:) may i know where i can find black capo bordlampe?
    Hils Fitri

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    Er innom her av og til og synes bildene av hjemmet ditt er kjempelekre. Men du; jeg lurer på hvor jeg finner etikettene slik at jeg kan velge kategori for hvilke bilder jeg kan titte på??
    mvh Gry

    SvarSlett
  9. Hei, nydelig hjem! Hva heter fargen du har på veggene her på bildene?

    Mvh
    Karen Helene

    SvarSlett
  10. Hei, så fantastisk fin blogg du har, og ett nydelig hjem :-)
    Hvilken farge er det du har på veggen på bildet her?

    SvarSlett
  11. Hei. forelsket meg helt i et vitrineskap fra tm design som jeg så bilde av på anette willemine sin blogg 5,feb.12. Det var fra åpningen i Drøbak. Svart stort skap med kryssprosser. Jeg lurer på om det kan bestilles, pris, mål og om det event. kan leveres i hvitt. Mvh Tove

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥