søndag 6. januar 2013

SØNDAG

Bilde fra stuen, og "nytt" bord. Dusty rosa blomster
er på plass, og gjør seg godt med litt gammel 
rosa Anthon Berg sjokolade, som er perfekt
til en kveld, hvor alt annet er spist opp.. 



Hei Bloggen


Nå er det straks kvelden, jeg skal bare hive i 
meg en blings før jeg hopper i seng. Dessverre glemte 
jeg å bytte sengetøy, så det gidder jeg ikke nå.. 
#beste feeling i verden.


Carma.no har startet salget, og jeg er superhappy 
som fikk gjort noen kupp!!

JIPPI

( klikk HER for å komme til Carma.no ) 



5 kommentarer:

  1. Åååå Veronica,du bare deler den ene nydligheten etter den andre.Kunne jeg hadde jeg vel kjøpt alt!Nydelig stylet med rosa til det sorte...du vet hvordan det skal gjøres:-)
    Jaja..jeg får trøste meg med at jeg har fått skiftet sengetøy i det minste,hihi.
    God uke!
    Toveklem:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. DU ASSA.. haha.. du er alt for snill... heldige du som fikk rent.. nå måå jeg bare skifte, for jeg er litt klar for å fjerne alle spor etter julen, så da må alt det røde bort.. Jeg har vaskedamer her akkurat nå, men sengetøy MÅ jeg skifte selv, for da blir det renest #haddeenspesiellthingelingihodesadu?? haha

      ha en nydelig fin fin dag. ♥

      Slett
  2. Så koselig du har det!:D
    Hvor har du kjøpt gardinene dine? De var nydelige:)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er fra TM Design . så de kan du kjøpe av meg. superlekre, med lengde på 3 meter.. JIPPIIII

      Slett
  3. Hei ! Det sorte salongbordet var helt fantastisk !!! Er det TM design ? I såfall lurer jeg på prisen prisen :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥