fredag 4. januar 2013

woooop woooop fredag

Bilder av ALWINTON sofa fra TM Design - på lager pr dd kr 9000,-
( 226x101x86 cm - i fargen mørk sand - 6 puter inkl.) 




HAPPY FRIDAY


Nå er det jammen fredag, og DENNE uken gikk jo utrolig raskt. 
jeg har enda ikke vært utenfor døren siden jeg kom fra fjellet
( det er egentlig litt sykt... haha.. jeg er så hjemmekjær ) 
men i dag SKAL jeg ut å kjøpe mat, blomster, og snacks
til helgen. Håper jeg får besøk av nabodamene på litt 
vinos i morgen ( skal be de etterpå ) så blir det litt
ut av helgen. 


Jeg håper også på en skitur for jeg har stooore planer 
om å gå på ski flere ganger i uken. vi er så heldig at 
vi har lysløype ikke langt fra huset, og det er ikke 
mye som er deiligere enn en kveldstur..
( joda .. egentlig ganske masse, men sånn sportslig da.. )
Noen som har kastet seg over trening igjen?
Jeg begynner neste uke, men jeg har ikke bestemt meg 
om jeg skal ha PT eller om jeg skal dra meg i gang 
selv.. DET er såå tungt å starte, men for en fab 
feeling, når man først er i gang. Og med det tempo 
som dagene går, er det bikinisesong før du rekker å si
"flat mage".

Ønsker dere en fantastisk flott fredag, og 
ses kanskje i kveld, 
om jeg har rukket innkjøp av blomster
og div annet.. 



5 kommentarer:

  1. Du har et utrolig nydelig hjem! Jeg skulle gjerne bestilt noen møbler av deg, men enn så lenge har vi en litt annen og mer minimalistisk stil hjemme (les: hvit og sort høyglans, haha), så det får bli i vårt neste hus!

    Jeg har forresten nettopp begynt å blogge, hadde vært gøy om du tok en titt :)

    Godt nyttår og god helg! xx

    SvarSlett
  2. I dag kom møblene til oss og jeg er helt i EKSTASE! Gleder meg til å pakke opp og plassere rundt omkring i huset :) God fredag, flotte Veronica <3

    SvarSlett
  3. Godt Nytt År Veronica:) .. og det hørtes ut som en koselig helg du har planlagt:)
    Lekker sofa forresten. Nå.. endeliiig kan jeg virkelig planlegge interiør i tilbygget, for nå er vi godt igang!:) Hvis du har lyst til å se noe av hvordan det blir, så er det veldig hyggelig om du titter innom meg der. Gleder meg til å få inn litt møbler fra TMDesign her:) Endelig fikk jeg startet bloggingen igjen, etter å ha lagt ned den gamle bloggen og med bloggpause på halvannet år!! Jammen på tide å "komme meg på nett igjen" :D

    God klem fra Line

    SvarSlett
  4. Hei
    Lykke til med trening! Vil bare si at jeg har nevnt deg i bloggen min i dag! :-) God helg!

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg skulle så gjerne ha visst hvor jeg kan få tak i et slikt gulvteppe du har under sofaen! Hvor har du kjøpt det? Såå fint med den beige kanten! Takk for svar! :) Camilla

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥