tirsdag 19. februar 2013

10 DAYS to GO ♥




Bøker/ Amazon og Ralph Lauren 
Sorte krukker/Bohus ( ca 12 år gamle ) 
Nydelige Reinsdyr/StuaFjeld i Hønefoss
Glassklokken/loppis 
Voluspa & Ralph Lauren duftlys





Hei Tirsdag

Ble ikke noe blogging i går.. Jeg fikk inn 
masse nye møbler til huset her, og mandager er super
hektisk, så jeg rakk det aldri. 

Nytt skap ( som jeg har ventet sååå lenge på ) 
på plass i kjøkkenet, og NÅ er det endelig
helt perfekt, som jeg så for meg for et år siden. 

TING TAR TID!!!

Jeg har også fått inn noen lekre soldater i dag 
som kom på døren fra min nye leverandør, og de er 
så flotte at jeg besvimer.. sånn nesten!

Solen skinner, det er lønning i morgen, og 
jeg har 10 dager igjen her i Norge før jeg reiser til 
Singapore. Det er jo bare fab!!

Ses i kveld, for jeg bare MÅ vise dere skapet
og hvor fint det ble på kjøkkenet. 

HAPPY TIRSDAG



3 kommentarer:

  1. Hej

    Love your funitures (and home!!) and wonder if you will start a webbshop? Will you not create a companywebbsite for your company? I urge for more information about what I can order, with prices, pictures and so on from a companywebbsite rather than a blogg/facebook. Cause I want to compare e.g. different sofas, tables and so on, and really misses a homepage.

    Love, love your funitures!

    PS WIll you also sell other decorative things or the home, e.g lamps, lanterns, statues, paintings, mirrors and small accessories for the home? I love all the tings you have in your beautiful home! May I also ask you abou the coulour you have on your walls in the livingroom and kitchen`

    Kindest Regars Jessica from Sweden

    SvarSlett
  2. Heisan:)

    Nydelige detaljer i hjemmet ditt:) Hvor får man kjøpt dette fine duftlyset til RL og disse channel bøkene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Bøkene har jeg kjøpt på Amazone, og lyset fra London.. er du noen gang i nærheten av en Ralph Lauren butikk - bør du gå inn.. det er innredet som et helt fab hjem, og du har aldri lyst å gå...

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥