tirsdag 12. februar 2013

16 DAGER to G O

ALWINTON stol kr 5200,- i fargen sand på lager pr dd. 
Bilde viser fargen sand & 2 puter følger med.
str. 101*101*86 - 
Helt nydelig og fantastisk stor og god kosestol. 




God formiddag bloggen



Dagene bare forsvinner, og jeg har hatt det i bakhodet
at jeg reiser om en drøy mnd.. når jeg nå teller ned så 
sitter jeg faktisk på flyet til Singapore om 16 dager!!!

Det går altfor fort, og jeg vet ikke når jeg skal 
rekke over alt med jobb og gjøre klart. Det som 
alltid viser seg er jo at det går bra til slutt, og 
det meste ordner seg. Jeg fikk ny stol i går,
som dere ser på bile, og jeg elsker den. Jeg har 
planer om litt rødt i glasset i kveld, og en liten 
kosestund med ca 30 nye blader som er kjøpt inn 
men aldri lest.. haha.. 

Ønsker dere en så fin fin dag - og jeg er så glad
for alle mailer og hilsner på blogg og på Instagram. 
Dere gjør virkelig dagen min så god, her jeg sitter 
alene og jobber hver dag.. derfor er det så godt 
å "høre" fra dere, og ikke minst at så mange gleder 
seg til reisen min. Jeg har gått til innkjøp av stativ, 
som skal bli med meg på reisen, så da skal jeg leke 
meg skikkelig, jizzes som jeg kjenner at jeg gleder meg.

Vet du at det er over 30 varmegrader i Malaysia nå?
Tenk det... jeg kan neste ikke tro det. 


Håper jeg rekker å svinge innom litt senere.. jeg
har jo bilder av det lekre huset jeg var i

7 kommentarer:

  1. Nydelig...Her fikk jeg lyst å krype oppi...Kos deg med rødt i glasset og magasiner..

    SvarSlett
    Svar
    1. åh ... takk.. i will... tenne masse lys og kose meg..

      ha en fin fin kveld du også! ♥

      Slett
  2. Hvor er de fine kopperfargede lyktene fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Solveig.

      De er fra Den gylne Fe her i Hønefoss.. jeg har aldri sett så fine lykter når jeg tenner lys.. FANTASTISKE!!!

      Jeg tror de sender, men du kan jo høre med de ♥

      Slett
  3. Hei Tomine.

    Utrolig flott.. din blogg gir meg så mye glede. Jeg er også en av de som ønsker mer antrekkbilder, så gjerne mer av det.

    Kan du også skrive mer på bildene hvor det forskjellige interiør er fra?

    Ønsker deg en fin uke, og kos deg med vin på den lekre plassen din.

    Hilsen fra Karita

    SvarSlett
  4. Hei!
    Lykke i hverdagen å titte inn til den herlige bloggen din, fineste stolen og superpositiv dame....Ønsker deg en nydelig kveld :)
    -Bodil-

    SvarSlett
  5. Hei

    Hvor er den mugge/vasen fra?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥