fredag 1. februar 2013

Brodder is the new black


Hjelpes for en uke. 

Forrige lørdag dro en pigg og glad dame med 13 cm heler 
ut døren her hjemme, på vei til middag med jentene.
4 timer etter ble samme dama hentet av mannen og båret 
inn i bilen med hjelp av flere etter å ha svimt av 
på et utested fordi jeg skled på gulvet og kakket hodet 
i bordet. Jeg rakk akkurat ikke å få opp lommeboken
for å kjøpe drikke - ei heller ta på mer gloss så 
det kunne limt meg fast i noe.. Fallet var et faktum - 
og kvelden endte med et smell!! INGEN TVIL.

Kutt over øyet, blod og oppkast og gud vet hva.
 Jizzez så grusomt. Særlig fordi de fleste tror at man 
er super dritings og ikke kan gjøre rede for seg. 
Skrekk og gru. Jeg har ikke noe memory av det selv, 
men det endte jo godt. Takk Gud. Jentene fikk ringt hjem
og passet på meg til mannen kom og fikk meg hjem.  

Mitt nye motto er "brodder is the new black"
jeg tror aldri jeg går et sted uten. 
Selv på sommeren!!! haha



Hele uken har derfor gått med til å 
klage, klage litt mer - se ut av vinduet, drikke vann og
 kaffe, og pleie hjernerystelsen.

Men - i dag er jeg på plass igjen på kontoret - og med 
verdens beste sjef, så går dagen som en lek. 


Vil forøvrig anbefale alle som skal åpne utested å ha 
fliser på gulvet - utrolig lettvint når du skal gjøre rent, 
og særdeles underholdende for de ansatte som jobber i 
baren utover kvelden. 
PS: Bare husk hjelm som arbeidsantrekk selv. 



NÅ er det straks fredag på riktig og jeg skal 
om få timer hente mine skatter på skolen. 

Ønsker deg en fin fredag,
 med eller uten heler på skoene



14 kommentarer:

  1. Uff da, hørtes veldig vondt ut! God bedring.

    SvarSlett
  2. Ai ai, hørtes ikke bra ut men godt å høre en litt humoristisk undertone i innlegget.
    Ta det pent i helga :-)
    Jeg skal en tur ut i dag, og skal definitivt velge fottøy med litt mindre fallhøyde.

    SvarSlett
  3. Stakkars deg!! Så fælt! Det der er jo skrekken - for oss som liker å gå på høye hæler..;) Men; fliser på gulvet hørtes jo "spooky" ut da..
    Håper du har kommet deg igjen - det er jammen godt å ha deg tilbake!!;) Et stort savn uten oppdatering på bloggen din..;)
    Fortsatt god bedring - og riktig god helg!!;)

    Klem fra Sidsel;)

    SvarSlett
  4. Vilket läckert bord. Och stolar. Allt.
    Underbara fina bilder.
    Kram Eva

    SvarSlett
  5. Uff, uff, Veronica... Lurte litt på hvor det ble av deg. God bedring!

    SvarSlett
  6. UFFA DÅ IKKJE BRA!!!
    GODT OG HØRE DU ER PÅ BEINA IGJENN
    NYT HELGEN PÅ LAVE HELER
    ;))
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Uff, uff, uff :(
    Hørtes ikke bra ut nei.
    Masse god bedring :)
    Og god helg!
    KLEM

    SvarSlett
  8. Ojoj, for en guffen opplevelse - fortsatt god bedring til deg :)
    Jeg bor langt ute på landet, og er sånn sett vant til nødvendigheten av brodder når man skal ut en tur, men det er jo ute...
    Glatte fliser på et (inne)utested, er nok ikke det lureste valget ville jeg tro. Hadde dette vært i USA kunne du nok ha saksøkt dem for en ikke ubetydelig sum :)
    Ha en fin helg :)
    Lise

    SvarSlett
  9. Hjärtat <3 Vilken upplevelse av det värre :( Du & jag som skulle göra Oslo i morgon.
    Oavsett, när du är i form igen skall vi ta det igen & du, då kör casual style med converse eller nåt så vi håller oss på benen ;)

    Puss bästa & riktigt god bättring, du kommer vara saknad i morgon!!

    SvarSlett
  10. Uff stakkars deg! Bra at det går bra!:)
    Legg gjerne igjen ein hilsen på www.amalieshus.blogg.no:) hadde vert koslig! Du har ein fantastisk flott stil! eg er inspirert av deg!

    SvarSlett
  11. Huffsann! Ikke bra, det der.....
    Ha en god helg og lykke til med recovery -))

    SvarSlett
  12. Så godt å lese at det går bedre meg deg...!!! :o) "Hjernerystelse er ikke noe å leke med", som mamma'n til Madicken sa... Ta vare på deg selv...!!!

    Monica M.

    SvarSlett
  13. I alle dager! Det hørtes jo både skummelt og vondt ut! Hvordan gikk det med hælene forresten, de knakk ikke i fallet? Det ville jo vært krise mener jeg ;)

    GOD bedring, bestevenn!
    Jeg sender god karma og varme tanker! <3

    Klem!

    SvarSlett
  14. Nei og nei! Det hørtes forferdelig vondt ut!
    Og vet du hva, det er akkurat det scenarioet du nå nettopp beskrev jeg smertelig ser for meg hver gang jeg skal bevege meg i hæler over store gulvflater. Av og til virker det som en liten polekspedisjon å komme seg over ett gulv :-)
    Stakkars deg, og god bedring.
    Mvh Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥