tirsdag 5. februar 2013

Dagens middag


Hei bloggen

Dagens middag i dag - den første fra Godtlevert.no
var laks og pasta med creme fresh- sitron - og dill 
Gleder meg til morgendagens.. 
DEN blir nok skikkeligsupermega god

at så lite kan smake så godt?
jeg pimpet det litt opp med chili flakes og 
masse salt og pepper. Det beste er at det er igjen 
så det kan spises til lunsj i morgen. 

Ønsker dere en fin kveld. Jeg er så kald og trøtt
for det er KORTSLUTNING i varmemattene i 2. etg. 
og jeg døøøør snart av frost under bena. 
tenk at vi må kanskje rive opp gulvet??

Jeg tror heller jeg begynner å strikke sokker
av ull - enn å gå gjennom å bo på en byggeplass igjen. 
#viharjoakkuratflyttetinnsånnnesten

Ha en fin kveld. I morgen er det midt i uken
og snart helg. 

PS: jeg har gjennomført en treningsøkt på bena
i dag, og jeg er storfornøyd!!! 

4 kommentarer:

  1. Må si at det frister med GODTLEVERT ja , fristende med enkle løsninger i en hektisk og travel hverdag. Og den retten du har laget , så skikkelig god ut. Ble nesten sulten igjen her jeg sitter, selv om jeg akkurat har slukt en sandwich :)
    Ha en fin kveld videre, klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Det så godt ut! Smart måte å gjør det på! :)

    Nyt resten av uken!

    Anne

    SvarSlett
  3. Flink du er Veronica,her blir det skikkelige middager og trening:)
    Snakk om å være målrettet!
    Og så tar du de nydeligste bilder av maten også da...kanskje Godt Levert burde bruke drm som reklame?;)
    Toveklem:-)

    SvarSlett
  4. Så skikkelig godt ut. Kanskje du legger ut oppskrift slik at vi som ikke har tilgang til godtlevert kan lage disse selv?

    Beate

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥