tirsdag 5. februar 2013

Det ble G O D T L E V E R T ♥


Så kjempegøy at så mange av dere var spente på 

DET skal jeg si vi var også - så i går kveld ringte det 
på døren, og en hyggelig mann leverte 3 esker til oss
2 esker med mat, og en eske frukt. 
Betalingen blir gjort samme dag som det leveres. 

♥ 

Skulle tro denne familien ikke hadde sett mat før, 
for alle var helt sånn "ååååååh... næmmen ...ååååh"
når vi pakket opp - og det var en lyx som ikke kan 
beskrives for husmora.. Nederst i esken lå 
oppskriftene for ukens middag på glanset papir -
så mens vi spiste frukt og koset oss sammen ble 
det bestemt rekkefølgen på middagene.
Jeg synes det var så koselig. 

Perfekt, for noen retter var raskere enn andre, 
så da ble det letteste feks tatt på torsdag
for da er det foreldremøte. 

I dag er det laks med pasta - Tomine var førstemann 
ut på å bestemme - og jeg gleder meg faktisk 
til å sette i gang. 

Senere i dag har jeg time med trener på Elixia - 
og jeg skal forsøke å ha 3 timer i uken med han
så jeg kommer meg i gang. Livet jeg lever nå 
er nok ikke så sunt, så jeg bør og MÅ 
trene litt og ikke minst hvile øynene fra pc. 



Reisen til SINGAPORE ble bestilt i går. 
HALLELUJA - jeg skal jammen til Kuala Lumpur
i Malaysia også. 

og YEPP - jeg reiser alene
 - har nemlig gjort det før - 
men dere er selvsagt hjertelig velkommen
til å følge meg her på bloggen og på
instagram. 

Ha en fin fin tirsdag 

♥ 




3 kommentarer:

  1. Hadde du hatt ærend i Seoul (?!?!) skulle jeg kommet og holdt deg med selskap :)

    SvarSlett
  2. Lucky you som skal til KL! Har bodd der og lengter ofte tilbake:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥