fredag 22. februar 2013

From my house


Hei fineste lesere


I dag tidlig så skinte solen bittelitt hos meg, 
og så stille i huset etter alle har reist. 

Tomine sov hos Tante S i går og vi fikk jobbet og
shinet opp bittelitt her hjemme. NÅ er det utrolige 8 
dager til jeg reiser, og nå har jeg altså så sommerfugler
 i magenat jeg nesten besvimer - daglig!!

Jeg gleder meg til å vise dere alt, og jeg fikk bekreftet 
rom fra messen i går. Jeg har fått en helt fantastisk
suite på Marina Bay Sand på nesten 100 kvm med balkong - 
som min leverandør sponser meg med - SAY WHAT??

FOR et eventyr!!! Håper dere henger med meg, og 
også kan følge meg på Instagram. Der er jeg også, 
og lettere å oppdatere der. 

Da kjøres det straks fredag, men jeg har time med 
trening igjen i dag, FØR jeg tar helt helg. 

Og sist men ikke minst: VINTERFERIE 

9 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy med flott suite! Vel fortjent! :-) Gleder meg til Insta- inspirasjon! God helg! Herrrlig med vinterferie nå, med deilig vær! AK

    SvarSlett
  2. Mannen min har akkurat kommet hjem fra signaporeog han bodde på marina bay, bare å glede seg):) Fantastisk flot hotell!

    God helg :)

    Lisa M

    SvarSlett
  3. OMG !!!! Så lekkert du har det ! God helg !

    SvarSlett
  4. Så vakkert du har det!Vet du har svart på det før,men hvor mye kostet chanel ballerinaskoene dine?God helg og god tur!

    SvarSlett
  5. Så fin farge på veggen! Hvilken farge har dere brukt? :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig spennende!
    Nydelig bilde :)
    Ønsker deg en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  7. Nydelig hjem du har!
    Like a lot:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  8. Vakkert :) lurer og på fargen på veggen :) den var lun og fin :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥