torsdag 14. februar 2013

HAPPY VALENTINE ♥


HAPPY VALENTINE

♥♥♥

I dag er det bare å kjøpe inn blomster, sjokolade osv 
med god samvittighet. Jeg selv fikk sms fra DHL at 
mine sko ( som jeg kjøpte meg på morsdagen) er på vei, 
så jeg er så happy

Jeg fikk ikke lastet inn bilder i går på blogger, 
så derfor ble det ikke bilder før i dag, men 
bedre sent enn aldri.. dette er fra samme hus jeg viste
frem her om dagen også ( klikk HER  OG HER 

DOMINO sofa og stol fra TM Design faktisk utrolig lekker.
Det som også er så lekkert er bruk av stooore ting, 
som på bilde under.. jeg besvimer nesten hver gang 
jeg er der.. jeg skal forresten kjøpe inn noen lykter 
i dag på favorittbutikken her i Hønefoss. Riviera har 
fått inn så utrolig mange flotte.


Jeg sitter forøvrig klar i treningstøy, og har time straks på 
Elixia. Tante S har ungene igjen i dag, ( torsdager ) så 
her skal det jobbes, men en god middag og litt rødt 
i glasset - DET skal jeg ta meg tid til. 

Det ER jo valentindagen



12 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder! Ha en feiende flott valentinsdag :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  2. HEIAPÅDEIA !!

    Et ord:Lækkert!!
    Ha en fin valentinesday <3

    Sylvi

    SvarSlett
  3. Hei, nydelig hjem med møbler fra TM Design. Jeg har et spørsmål til deg, har før fått fargekoden på stueveggene dine S4005-Y50R Sanddyne. Jeg er fra Vikersund, får ikke malingen Nordsjø her så hvor i Hønefoss får jeg tak i den? Leser bloggen din hver dag å koser med stort med den "FINE DU"
    Du skriver også at de har så mye fint i favorittbutikken din Riviera, hvor ligger den, skal en tur til Hønefoss i morgen så da kunne jeg tenke meg å ta en titt. Ønsker deg en flott dag, hilsen Hilde :-)

    SvarSlett
  4. Hei, nydelig hjem med møbler fra TM Design. Jeg har et spørsmål til deg, har før fått fargekoden på stueveggene dine S4005-Y50R Sanddyne. Jeg er fra Vikersund, får ikke malingen Nordsjø her så hvor i Hønefoss får jeg tak i den? Leser bloggen din hver dag å koser med stort med den "FINE DU"
    Du skriver også at de har så mye fint i favorittbutikken din Riviera, hvor ligger den, skal en tur til Hønefoss i morgen så da kunne jeg tenke meg å ta en titt. Ønsker deg en flott dag, hilsen Hilde :-)

    SvarSlett
  5. Guuud så fiiint! Skjønner godt at du trives når du er på besøk der...! Lekkert! Skulle hatt mye større plass... stue på stue som jeg kunne møblert. Det hadde vært noe! ;-) Ha en fortsatt fin Valentine <3

    SvarSlett
  6. Bildene du viser frem ,ser ut til å være klippet ut fra et interiørblad !!!! Er bare helt utrolig lekkert !!! Den Domani sofaen i sort ,var knallfin:) Ønske ,ønske :)

    SvarSlett
  7. Nydelig stue dere har! Utrolig fine lamper på benken bak sofaen:)

    Håper du har hatt en fin alle hjerters dag!

    Klem
    -Stine

    SvarSlett
  8. Så lekkert. Det svarte konsollbordet skulle jeg gjerne hatt, vet du hvor det er kjøpt?
    Håper det ble en hyggelig kveld.

    SvarSlett
  9. LEKKERT!!!Har du bilder av gangen i dette lekre huset???Jeg står fast når det gjelder innredning av gangen/hallen...HAdde vært supert med tips fra deg!

    SvarSlett
  10. Noe såååå lekkert altså! Jeg lurte på hvor det flotte bildekartet og de to bildene som står på konsollbordet er kjøpt? tror du du kunne spørre din venninne om det!nydelig stue!

    hilsen K.E.N

    SvarSlett
  11. Jeg lurer også på hvor bildene og lampene er kjøpt? Lekkert!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥