lørdag 23. februar 2013

Lunsj tips


Happy lørdag. 

Jeg forsøker veldig å spise meg opp litt, særlig nå
som jeg har begynt å trene.. kommer på Elixia med 2 
knekkebrødi kroppen en hel dag, gir utrolig 
dårlige prestasjoner. Jeg jobber jo alene hele dagen, 
og ingen andre enn meg selv å spise med, så det 
er liksom ikke dagens høydare.. MEN jeg har funnet noe
som er ganske godt ( og mulig jeg er den siste i verden ) 
og utrolig lettvindt.. 
Avokado med lime og sesamfrø ( som du rister en kveld ) 
tomater og annet grønt om du vil 
og masse cottage cheese - med alt du vil av krydder. 
Kikkoman og havsalt er et must

Perfekt for meg - raskt og veldig godt! 

I kveld er det derimot Pizza - hjemmelaget 
av Tomine og Storebror. Gleder meg.. 
Nyt kvelden - og "hver gang vi møtes"
ååå det gledes...




2 kommentarer:

  1. This looks very good!
    Have a lovely evening

    Hugs,
    Patricia

    SvarSlett
  2. Hei, skjønne deg!
    Dette så fristende ut. Elsker lettvinte og smakfulle løsninger, spesielt salater i alle varianter.
    Ser at du skal avgårde på langtur. Så spennende!! Du er tøff som reiser alene. GOD TUR!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥