mandag 4. februar 2013

MANDAG ( blå(?))

En av de flotteste interiørbøkene jeg har. 
Elsker at det er litt tekst og disse guttene 
er jo bare herlige!! Anbefales 




Mandag.. den fineste dagen sånn egentlig. 
våknet rask og glad, men på under en halvtime ble 
formen snudd til grusom grusom - med så magesmerter
og ..... det unevnelige.. ( det som du blir smittet av
bare du leser om det i avisen eller på facebook ) 
nemlig S P Y S J U K A noooooooo

det er så grusomt, og jeg tror jeg har blitt dehydrert 
allerede.. det ser iallefall sånn ut.. haha

så jeg sitter å holder meg litt fast i skrivebordet 
på kontoret, tar det veeeldig med ro, og 
drikker cola, spiser banan, og jobber kjeeempesakte. 


I dag får vi mat på døren fra GODTLEVERT.no
DET skal altså bli et nytt liv, så jeg gleder meg så. 
Ferdig handlet middagsmat for en uke med oppskrifter
og visstnok verdens herligste fruktkurv. 

Jeg har også kommet til at det må bli rimeligere også 
å gjøre dette, for når jeg har handlet inn til middag det 
siste året er jeg egentlig i møbelfokus, så jeg klarer
 rett og slett ikke tenke klart - kjøper inn varer 
i hytt og pine som vi aldri får brukt!


Men nå blir det andre boller,
 og for en lyx å få det på døren. 
Håper bare jeg klarer å få i meg noe i dag, og 
la det bare gå godt med de andre i huset her,  
så ingen blir smittet. 


Ha en fin fin mandag





13 kommentarer:

  1. Masse god bedring- håper du blir fort fort frisk :)
    Spennende og praktisk med mat levert på døren da :)
    Håper vi får se hva du tryller frem :)

    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk. ♥ super form i dag - så det er helt topp!!

      ha en fin fin dag:)

      Slett
  2. Hei,
    kjøpte samme bok (men med annet cover?) i forrige uke og er like begeistret! Helt fantastiske interiør oOG bilder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Susan

      jeg skjønner ikke hvorfor så mange har flere cover på samme bok? jeg har også noen bøker som de bytter cover..

      uansett : innholdet er supert!!

      Slett
  3. Har også vurdert "godtlevert", og det skal bli spennende å høre om du blir fornøyd! :-) God bedring! ;-)

    SvarSlett
  4. Elsker dette eksklusive bildet. Så du innlegget jeg skrev om TM Design her om dagen ? :-)

    Vi brukte Godtlevert.no en liten stund. Er faktisk kjempe kjekt altså :-)

    SvarSlett
  5. Og god bedring snuppa! ALLE er syke om dagen.. Det er helt vilt.

    SvarSlett
  6. Uff, så uheldig du er da! Har hatt mave-virus med feber i en uke, men klarte med et nødskrik å beholde maten :P Masse god bedring til deg.
    Jeg har faktisk lurt på om de leverer fra godtlevert.no her i Hønefoss, så nå ble jeg glad! Må prøves. Noe av det kjedeligste jeg vet er å måtte dra i butikken etter jobb. Takk for tipset, og ha en etter forholdene fin kveld!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  7. Kjenner flere som har begynt med godt levert. Bra tilbud. God bedring til deg!
    Nå skal jeg ha min første give away, sjekk elisabethkras@blogspot.no

    SvarSlett
  8. Syntes du har utolig mye flotte møbler og kunne veldig gjerne tenke meg spisestuestolene, men når jeg ser hva som kan ligge igjen på stolene etter et måltid, blir jeg litt bekymret. Kan de fine lyse trekkene tas av og vaskes? Og gi gjerne en tilbakemelding på "Godt levert"

    SvarSlett
  9. Fantastisk bra tipset, Veronica!!! Gikk rett inn på godtlevert.no for å bestille, men jaggu fantes det ikke her hvor jeg bor enda:( Ble skikkelig skuffa, da middag alltid er et ork og bal! Og bruker halve dagen på hva jeg skal lage! Og frukt!! Åh, det hørtes så digg ut! Håper det kommer her snart! For da sparer jeg nok også, både tid og penger!! ;) Ha en fin dag!!!! <3

    Camilla.

    SvarSlett
  10. God kveld! Æ hengte mæ nu mest oppi de flotte skoen du hadde på dæ? Vanskelig med ballerinasko, men dissan va bære flott! Tips om butikk og korsen de e på størrelsen hadde vært kjekt - men de kan se ut til æ være av eksklusiv type kjøpt på reise? Hilsen Astrid

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥