søndag 3. februar 2013

På badet WIP

God morgen!

Husker dere badet? SKYBERT badet.. Vel.. Vi har ikke hatt ork til å prioritere det, men NÅ nærmer det seg.. Gud som det nærmer seg.. Og se på her a du.. Herrana e gammel panel på veggene... Med sorte croco fliser...

Jeg lover - det blir ikke som dette.. Men med møbler fra TM Design, tips fra en flink venninne, og en helt rå ny leverandør på speil, så blir dette badet akkurat det jeg har drømt om..

Ses senere- da har vi kommet lengre på badet, og lettere å se..

4 kommentarer:

  1. hei høpp!

    Så moro å være i gang nå som du har ventet en stund på det.Ser ut som det blir kjempe bra.. Unnskyld at jeg ler,men tror jeg dauer av den høye hæler blandet med alkohol historien under her...;)Kunne vært meg dette:) Håper du er på bedringens vei...Nyt barne fri,og håper dere får unna mye...

    Nyt søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se det ferdige resultatet!
    elisabethkras.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Hei, god kveld!

    Kjempe stilige fliser! :)

    Mvh.
    Stian N. Moen / Noreen Interiør

    SvarSlett
  4. De sorte Croco flisene er bare såå lekre. Skulle gjerne visst hvor man får tak i sånn lekker gulv moro??
    Er det de samme du har i gangen din?

    Cecilie:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥