onsdag 13. februar 2013

Piffen og puffen

Ja også for de spesielt interesserte: Mine møbler har fått 
en tags med TM Design på ( du ser den nederst til venstre ) 
 og jeg døøør nesten av stolthet. 




En snartur innom for å vise noe nytt fra TM Design . 
En lekker pall til DOMANI sofa serien vår, 
og prisen er kr 1800,- og finnes i mørk grått 
som bilde, lys sand og i lys grått. 

str. 89*92*45

I morgen leker jeg stol leken. 
Det er så mange som undrer seg på hvor store 
stolene EGENTLIG er, så jeg skal ta bilde av meg 
selv i alle stoler og sofa. 

Blir artig vet du - Jeg er snart ferdig med alle 
bildene av drømme huset, så de legger jeg ut 
i kveld - JEG LOVER - kryss på halsen
( sier man det?? eller hva sier man ) 
iallefall: 10 fingre i nesa. 


ps: Godtlevert.no er verdens beste - nå står 
storebror og lager ukens dobble, så da blir det 
middag i kveld ( ja ja.. vet vi er sent ute ) 
og middag i morgen. ER ikke det bare så smart??


5 kommentarer:

  1. I realy love your style!

    SvarSlett
  2. hvor blir det av bildene du lovte?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor frekk er det mulig å bli? hun legger det vel ut når hun han tid.

      en høflighetsfrase som HEI!!! hadde vel også kansje gjort seg også?
      at det går an.

      hilsen en som venter tålmodig, men faktisk skjønner at bloggeren HAR andre ting å gjøre.

      Slett
  3. Har bildene blitt lagt ut? ser dem ikke..

    SvarSlett
  4. GRATTIS med eget TM-merke på møblene dine! Skjønner veldig godt at du er gruelis stolt. Det skal du virkelig være også! God smak/stilsans.. da lykkes man! :)
    Synes det er kjempegøy å følge med nye ting som kommer av møbler, ting og tang inn til TM Design. Nesten litt besatt så lekkert synes jeg det er! Haha:)
    Uansett, vær stolt med rette!

    Kos deg med dagen idag og dine kjære.

    Klemmer fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥