lørdag 2. februar 2013

SÅNN PLUTSELIG


EGENTLIG skulle jeg vært på et kjempefab 
arrangement i dag i Oslo med bla 

Attvaranogonsfru fra Sverige
Sessan fra Sverige  ( men bor i Norge ) 

og mange mangle fler.. men grunnet 
fortsatt litt dårlig form ble det dessverre ikke 
sånn denne gangen.. MEN:


Sånn plutselig kommer Tante S. og henter Tomine på 
overnatting på formiddagen i dag... 
sånn helt plutselig blir det en hel dag og kveld 
hvor jeg kan jobbe, ordne nye bestillinger, og
rekke en lunsj med mannen. 

Sånn helt plutselig så kom de nye spisestuestolene
jeg fikk laget på Kina reisen min inn i går, så 
da kan jeg style og ta bilder i morgen.
Og helt plutselig så ble huset til min svigerinne
så lekkert så lekkert med de fineste stolene 
vi har ventet så lenge på..  

Og aller best: sånn helt plutselig så fikk mannen 
tid til å fikse badet, så fra i morgen så er også veggene 
klare.. Så da er det snart bare å sette inn innredningen 
som står klar og venter og badekaret som er kjøpt inn for lengst.. 
så er det plutselig bare å begynne å bade da..

Sånn helt plutselig.. 



God lørdag alle- 
den ble jo plutselig så perfekt allikevel
selv om den blir hjemme og ikke i Oslo. 

Så er det snart Hver gang vi møtes også.. 
DET elsker jeg..

Life is good

3 kommentarer:

  1. Ååååå... de var såååå fine. Skal du selge slike?
    Med mørkere stoff kanskje??

    Ha en fin lørdag.

    klem fra vivian

    SvarSlett
  2. Nydelige stoler! Så hyggelig med sånne plutselige overraskelser da. Nyt kvelden :-)

    SvarSlett
  3. Shit pommes vad du var saknad!! Tänk vilket stoj & liv det hade varit om du kommit, du skulle hört oss :P

    Puss Bästa & du -Hoppas du inte blir spy sjuk det är ju om möjligt det värsta ever man kan råka ut för....

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥