lørdag 9. februar 2013

Saturday O R A N G O feever


En stk very tired mama - men jeg er nå sånn:
Orange blazer ( old ) /Zara
Hvit bluse/Carma ( ny HER
Jeans/H&M
sko/ToryBurch




Tusen takk for så mange fine mailer om klær og 
husmorfashion. Jeg gjør det gjerne mer om det 
er et ønske, for jeg kler meg jo hver eneste dag
og med mobil kamera går det som en lek. 

Jeg har fått container igjen i går, så dagen 
går med til jobb. Mannen er på shopping for meg, 
for jeg må ha ny linse til kamera når jeg er 
på messe, og litt annet smått. 
Storebror er på besøk hos Tante i Oslo 
og Lille Tomine måtte hvile seg etter frokost
med en film, for hun ble heeeelt utslitt 
av å lage alle gaver til meg som har morsdag 
i morgen.. haha.. så søt. 

Gleder meg så til "Hver gang vi møtes"
i kveld, og Marion.
Jeg kjenner at jeg nesten gråter allerede nå. 

Ha en deilig fin soldag - uansett om det er kaldt,
men våren nærmer seg med stormskritt, og for 
meg som skal nyte over 30 grader om 3 uker 
i Singapore, er det et must å begynne 
med sommersko.. iallefall inne..
Jeg forbereder meg også for garderoben min 
for jeg kan IKKE ha med meg mye for jeg skal så 
utrolig mye hit og dit, så jeg orker nesten 
ikke bagasje... 
"travel light".... will it be done??




17 kommentarer:

  1. Fresht!
    Jeg skal på fest i kveld og tror jeg må gulle og glitre for å si det sånn :)
    Må jo det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det må du jo.. husk hjelm og du har høga skor.. haha..

      :) kos deg masse, og husk å drikk maaasse vann!!

      :)

      Slett
    2. Jeg er en ballerina jente :) Leste din ulykkelige historie med hælene, og jeg syns det var fæælt. Godt du er bedre!!! Det ble masse vann og nå er jeg helt fin.
      Men har veldig lyst på egg og bacon ;)

      Slett
  2. Looking good...... Klem fra Hege Margrethe .... Ps håper jeg kan følge deg på instgram:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er i orden.. du er med du nå ♥

      Slett
  3. Hei, Herlig tittel - Housewife fashion.....den var morsom.....likte stilen.....kule sko....fin kveld! klem Siv:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha.. men det er jo det.. gud det er jammen vanskelig å ta bilde av seg selv.. og jeg kan jo ikke slutte å prate - NOENGANG så det blir ikke bra.. haha. ♥

      Slett
  4. Så fiiin du er ♥ Elsker fargen på jakke og sko:)
    Ha en fin kveld, sitter og koser meg med nydelig musikk på TV2 jeg og:)

    SvarSlett
    Svar
    1. snuppa.. takk og ditto... du har en del orango selv du nå etter Carma besøket? love vesken!!!

      kos deg og fin fin dag ♥

      Slett
  5. Lekkert antrekk! :) God helg!
    Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. ♥ tusen takk Linda.. så hyggelig :)

      Slett
  6. Så flott! Jeg har lagt min store elsk på korall denne sesongen, og når jeg ser deg med orange dressjakke og mørkeblå jeans - FAB! En særdeles god fargekombinasjon vettu :) Stå på!

    Aud Irene

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig.. ja denne jakken er jeg så glad i, og jeg har sko som også er fra Zara ( heels ) i samme farge.. favoritter..

      takk for hyggelig hilsen ♥
      ha en fin fin dag.

      Slett
  7. WOW!!! Absolutt helt fantastisk! Du ser strålende ut :) Trenger jeg inspirasjon ang klær (noe jeg for tiden trenger relativt ofte;P), går jeg inn enten her eller så ser jeg på ig, DA får jeg inspirasjon da:) Har foresten gått til innkjøp av line of oslo ponchoen du har på deg på en av ig bildene, kun fordi den ser helt fantastisk ut på deg:) Har aldri vært så glad i poncho, men den, ja den var fin den :D Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Helene..

      hva?? er det sant? så hyggelig.. jeg elsker min poncho, og bruker den til alt... spesielt glad i den til skinnbukse.. strikk og skinnbukse.. ELSK ♥

      YOU MADE MY DAY!! ♥
      ha en fin fin dag.

      Slett
  8. Liker den klassiske men samtidig kule klesstilen din! Morsomt at du hadde kledd deg i oransj i dag, for jeg har i det siste blitt helt besatt på å finne meg en oransje veske eller noe annet oransj som kan være prikken over i'en for et ellers så kjedelig antrekk ;) Takk for inspirasjon på alt det jeg liker best-interiør, klær og mammalivet :)

    Ha en fortsatt herlig uke! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. aaah.. takk.. jammen du ... har du sett de fine orange fra Tory Burch? eller fra Decadent som CArma har fått inn? jeg har en Decadent i brunt, og de er jo så fine...

      Takk for hyggelig melding.. så snilt.. herremin så snille fine lesere jeg har ♥ Klem til deg, og fin fin uke.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥