onsdag 13. februar 2013

say what ?? MORSDAG


HEI

15 days to go ( nedtelling på høyt plan ) 


Det var mange som undret seg over 0 bilder og 
innlegg på søndag - selveste morsdagen - 
men det ble bare aldri tid. 

♥ 

Jeg fikk en rosa hjemmelaget krone av 
Tomine - blomster og frokost på sengen.
For å sikre meg har jeg også bestilt min egen 
gave - som skal bli med meg på reisen min. 

JEG hadde kjøpt kake - og bakte boller og 
kanelsnurrer.. Feiret - som de fleste mammaene 
rundt om!! Så det så!


10 kommentarer:

  1. Hm,er det ikke ille at en må vise fram at en faktisk har feiret morsdag?Rart,handelstanden gnir seg i henda:)Jeg har ikke brydd meg om morsdag de åra jeg har hatt barn(32,23,17)Men dagene og livet går helt utmerket for det!god tur!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Jeg må ingenting, og det er jo ikke så rart om noen undrer. Jeg feirer morsdag med glede, og det er fantastisk å se hvor glad Tomine er og ivrig på å gjøre dagen spesiell for akkurat meg - for på søndag var jeg jo verdens beste mamma. Så dagen er i grunn ikke helt bare for meg, og det er nok ikke jeg som bryr meg mest.. men barna...
    Handelstanden får nok sitt uansett, og en blomst kan nok de fleste familier klare å gi en mamma som gir så mye i løpet av et år.. akkurat som vi feier pappan... jeg synes det er fint jeg



    Takk for ønske om god tur! Jeg gleder meg

    ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  3. Det så deilig ut! Synes også det er ok å feire litt... - Ikke minst for barnas skyld. Vi har valgt å legge gaver på disse dagene på et minimum, og gjerne noe hjemmelaget! Men merker dette utgår litt etter hvert som barna blir større. Da blir det heller en kjøpegave, som jeg ønsker meg. :-) De legger likevel litt flid i hjemmelagde kort og det er veldig hyggelig, synes jeg! :-) Ønsker deg en fin dag, og god tur, - etter hvert! Håper også du tar deg tid til å legge inn noen flere bilder fra huset du var i forleden... ;-)AK

    SvarSlett
  4. Så koselig dette så ut!! Ha en fortsatt super uke!

    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg.. ♥ (kommer ikke over det utrolig flotte bilde av deg jeg.. hvor gammel er du egentlig?? 22??? )

      klem klem ♥

      Slett
  5. Ha en fin dag vakre du!
    Titter innom bloggen din daglig:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Jeanette.

      Takk takk.. ♥ ha en fin fin dag, og snart helg IGJEN!! ♥

      Slett
  6. Så hyggelig. Hurra for morsdag.
    Vi feirer. Hører fra noen at man heller burde feire litt gjennom hele året, istedenfor på en dag. Men hey..hvor mange får noen blomster, kake og krone andre dager enn på morsdagen??
    God tur! Ser frem til mange spennende nyheter:)
    Hilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde.

      jeg er enig.. det skjer iallefall ikke kjempeofte her hos oss.. så ja.. liker dagen, og synes det er en fin greie..
      man MÅ jo ikke kjøpe dyre gaver osv.. DET er tull.. men kos som frokost på sengen, være litt ekstra lat, og spise litt kake. love it! ♥

      så gøy at du gleder.. gjett om jeg gjør ♥

      Slett
  7. Så deeeeilig ut det der ja! Til tross for at kaken var selvinnkjøpt (samme her...) og baksten måtte du stå for selv (samme her...)... Men det er vel litt typisk mannfolk tror jeg. Hvis de husker det (bare hvis), så er liksom nok med blomster og noe frokost som de står for. (jeg fikk ikke min på sengen akkurat..)

    MEN! Veldig hyggelig med en kosedag som skal være i mors tegn, så får vi vel bare stå for baksten selv. Knis! :D

    Klem fra Camilla - noen dager etter morsdagen! (men travle tider med en på 10 mnd. i hus som er OVERALT, så da ble det først nå jeg fikk satt meg i sofaen i fred og ro med laptopen... Jepp, det går i hundre! :D)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥