søndag 17. februar 2013

Sunday F U N


Nytt brett, lykt og stripete pute 
 fra "Den gylne Fe" i Hønefoss



12 DAGER til avreise

Herremin så fort tiden går.. nå er det kun 12 dager
 til jeg forlater Norsk jord 
( mest sannsynlig gråtende - som sist ) 
 og på vei til andre siden av jordkloden - 
nemlig Singapore og Malaysia. 

Nå skal jeg være enda lengre borte enn sist
og delta på 3 messer, og besøke enda flere fabrikker.
Jeg gruer/gleder/fortviler/jubler men vet innerst 
inne at dette går så bra, og kommer til å bli helt fab. 
Reise alene gjør virkelig noe med deg, og jeg 
kan ikke være usikker på noe, men valgene jeg tar 
de bestemmes av meg, og kun meg, uten å lene meg på andre,
så magefølelsen min har jeg lært meg veldig å stole på. 


Forskjellen her hjemme er at jeg må liksom nyte litt mer 
med ungene, så innimellom jobb, så lager vi litt hytter
har alenesamtale (?) veldig populært hos Tomine 
( da koser vi sofa, og hun forteller noe veldig 
viktig ( indeeeeed ) og jeg hører på og er enig så klart! 

Under er Tomine i full gang med hyttebygging, og 
putene flakser vegg i mellom, og Pus ligger ved siden
av under tvang fra Tomine.. En deilig søndag, som 
jeg håper avsluttes med skitur og en venninne før
en god film foran tv. Men først middag som mr. P har 
laget med god hjelp av Godtlevert.no 




1 kommentar:

  1. Hihi.. kjenner igjen de viktige samtalene med småjenter:).. kjenner igjen hyttebygging, puter som flakser og at alle pledd i huset blir brukt og at "ingen våger å røre dette!". Vesla her er 5 år og en skikkelig viktigper. Så sitter hun i teltet sitt med Tingeling-kostymet sitt da og har picknik for bamser, kaniner og dukker. Jeg har kjøpt masse treleker i form av mat.. men hun foretrekker "the real stuff" så inni teltet sitt sitter hun da og serverer dukkene sine kopper med ordentlig saft, Ritz-kjeks og rosiner i bøtter og spann. Så må mor koste litt etterpå.. haha. Men det er greit altså. Det følger vel med arbeidsbeskrivelsen som mor:)

    Nydelig ottoman herunder. Jeg lurer veldig på om vi skal ha ottoman i sengeenden vår eller sofa under de to vinduene istedet. Tror det kan bli litt mye med begge deler.. kanskje.. hehe:)
    Snart kan vi begynne å male soverommet. Lurer på om jeg skal gå for olivengrønt (litt engstelig for at det blir for mørkt bare) eller sand/beige.. kanskje din Sanddyne (synes å huske at det er den du har brukt.. den er jo nydelig!). Jeg får vel prøve meg frem litt.

    Blogger du fra Kina? (det var Kina du skulle til?). Spennende å følge deg på reisen:)

    Ha en fin, ny uke V.

    Klemmer fra Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥