onsdag 6. februar 2013

the P E R F E C T HOME


gAH.. SENT innlegg i kveld. 


Jeg lovet dere bilder fra dagens visitt hos en venninne
fra et av verdens lekreste hus. 

Det er evigheter siden 
jeg har vært her, men jeg husker første gang - at jeg 
ble så forundret over at huseieren hadde turt å gjøre 
ting som vi andre ikke engang hadde begynt å tenke på.
Fargevalg - stilleben - fattigmanssølv osv osv.. 
det var mye som liksom ikke engang fantes i butikker 
Gikk å nøt synet i alle rom, og var bare helt sånn 
... stum liksom... for det var så flott.. 


Huset er et helt utrolig nydelig gammelt murhus,
 og eierne har pusset opp det meste selv. Fra å kjøpe 
en rønne til en fantastisk bolig som huser
 en familie på fire og en ganske så senil hund
... senil ja.. - men gud så søt... 



Resultatet er i mine
øyne perfekt, og akkurat i dette huset kan jeg med 
hånden på hjertet si at jeg hadde flyttet rett inn, 
så at en overnatting må skje.. DET er helt sikkert. 
Lillemann i huset er en skikkelig sjarmør, så 
jeg tror jeg har god sjanse der.. haha.  

Dette huset har ALT - alt det jeg selv ikke helt vet hva 
jeg vil ha eller hva jeg selv liksom mangler 
av den "tuchen" som gjør det så himla lekkert.. 

Noen av møblene er sprillende nye, og mange har
 vært i mange mange år. 
Allikevel så er det så flott satt sammen,
 og har en sjarme som gjør dette huset bare 
helt utrolig lekkert.. 

Jeg må bare fort tilbake, for mer bilder, 
mange av de jeg tok i dag ble så uklare - 
og jeg er helt sikker på at denne sofaen har lyst 
til å ha en Ramboline i seg som drikker champis 
og ler seg skakk med huseieren. 
( jeg skal bare huske nødvendig utstyr som
 fotformsko og hjelm.. haha ) 


Flere bilder kommer, men nå er det først 
mange mange timer med jobb som står på agenda. 
Så det får bli i morgen. 


Torsdag alt i morgen -  jeg sa jo det på mandag:
snart helg -  igjen!!

4 kommentarer:

  1. SÅ enig i det du skriver:-) Man drømmer seg bort i det huset der! Den dama er i feil bransje! Sikker på at du ikke tok uklare bilder med vilje... hi hi... :-) Klem fra SH

    SvarSlett
  2. haha.. det er jo akkurat det jeg gjorde.. haha.. de kommer aldri til å bli klare.. haha.. herlig.. ♥ klem klem.. og ja.. jeg må nok få med meg fine G på laget!!

    klemklem

    SvarSlett
  3. vil gjerne se massemasse bilder fra dette hjemmet!Ser fantastisk ut!!

    SvarSlett
  4. Hei! Så spennende! Trenger litt inspirasjon, så setter stooor pris på å få se noen spennende interiørbilder! :-) Er hjemme, syk og synes veeeldig synd på meg selv. Tror jeg trenger en haug med interiørblader!! ;-) Og litt smågodt...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥