torsdag 28. februar 2013

Titta pä mig

kuleste shoes fra Carma.no 
kan du få HER
( du kan garantert gå ned i str. de er store)



Diggelo diggelei


Jeg har fått mine gyldne skor som skal bli med meg på
reisen til Malyasia, samt en del andre ting fra Carma i dag tidlig. Jeg ble så glad at jeg rakk det.. Selvsagt ute 
i siste liten igjen. 

 Utfordring med sko og klær å reise fra 10 minus
og lande i 32 varmegrader.. tror disse blir helt
perfekt jeg.. også tror jeg de bringer lykke, og 
 gudene skal vite jeg trenger litt når jeg 
nå reiser alene.. Her vaskes det klær, pakkes
og jobbes over en høy ( gull ) sko, og 
jeg gleder meg så at jeg har vondt i magen. 

Siste dag hjemme i morgen, så OFF I go. 

Jeg blogger også fra reisen min til Singapore, så gøy om 
du vil henge med, eller har tips - give me give me. 


Ha en fin fin dag så lenge, ses i kveld 

3 kommentarer:

  1. Smashing sko! :) God tur!
    Linda

    SvarSlett
  2. Gooooood tur og pass på deg selv! Følger ivrig med "på turen" her inne på bloggen jeg ;)
    Hilsen fra Trine :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥