torsdag 7. februar 2013

TODAY M E

Bukse/byMarlene Birger kjøpes HER - 
( dette må være the best ever ) 
Blazer - gammel fra Patrizia Pepe/Carma.no
bluse/Nelly 
sko/Chanel
Veske/Cèline


gOD MOrgEn bloggen

Hei og hopp - halsvondt er nesten borte - 
og isen har helt smeltet på bilen. 
En fab torsdag - og snart helg - IGJEN

Det er mange mailer om flere antrekkbilder - 
og selv om jeg har hjemmekontor, så sitter jeg 
ALDRI i joggebukse eller i morgenkåpe på kontoret.
Jeg skal bli flinkere - selv om jeg synes jo at jeg 
er så kjedelig - så lite inspo å hente hos meg. 
Men jeg prøver

jeg synes det er godt å være fresh - og få på 
antrekk så jeg er ready for dagen uansett 
om det er hjemme eller om jeg skal på farten. 

Det var mange mange mailer om mine sko her om dagen
og de er fra Chanel - kjøpt i France sommeren som 
var. En opplevelse som var så morsom - og fab
at jeg og min svigerinne måtte gråte litt når 
vi kom ut av butikken - det var bare så 
rart.. men veldig veldig fint. 

Vesken - herremin vesken - DEN har dere lurt mye på 
så her kommer det. Den er fra Cèline - kjøpt på 
Høyer Luxery i Oslo. Den er i grått crocoskinn 
og bare helt fab. Jeg elsker den - og bruker den masse.
Et sinnsykt innkjøp - men herremin så velfortjent 
spør du meg - og nøye gjennomtenkt! 

Ny treningsøkt i dag - og tante S har begynt å hente 
barna en gang i uke for overnatting - så i kveld 
har vi barnefri. Mannen er fortsatt hjemme og syk
(ups - burde gitt han litt te på sengen ) 
og jeg skal jobbe jobbe jobbe


SEs i kveld med mere bilder fra drømmehuset jeg 
var i går.



12 kommentarer:

  1. Oh my god, det gulvet????!!! HVA er det?? link til HVOR det kommer fra?? Pris??? DAMN!!! LEKKERT!!!
    Er det forresten litt vanskelig å vaske, eller går det fint, med de "bunglene" hvis du skjønner??
    NICE!!! <3

    Klem, Silje.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje. .. ja er det ikke lekkert.. det er fra Norfloor, og er sort croco skinn imitasjon... jeg elsker det.. INGEN problem å holde rent, bortsett fra at det er sort.. DET er jo et problem. MEn jeg har robotstøvsuger, som går der en gang annen hver dag, så det går fint.

      jeg har brukt samme på badet!! love it!

      Slett
  2. Heiapådeia:)


    STILIG !!!Du kan gjerne legge ut flere bilder av antrekket :)

    Sylvi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sylvi..

      haha.. ja jeg skal gjøre det.. jeg fikk jo så himla mye mail her om det.. så rart.. jeg som er så kjedelig.. men jeg elsker jo tips hos andre, så jeg skal bli flinkere ;)

      Slett
  3. Haaaaaalllllloooooo!!!!! Kjedelig? Lite inspo å hente hos deg?? NEi nå må du gi deg! Jeg går alltid inn på instagram for å få inspo fra deg når hjernen streiker, og jeg tuller ikke!!! Du inspirer hvertfall meg til tusen, elsker stilen din, kul uansett!!! :D Så jeg stemmer JAJAJAJAJAJAJA for flere anstrekksbilder, jeg sa vel at jeg stemmer ja?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ?? er DET sant?? så merkelig.. vi tror visst alle at vi er så kjedelige, men så finner man jo litt inspo her og der.. jeg også finner jo inspo av såkalte "kjedelige" husmødre, og synes vanlig normal husmor stil er finest.. jeg skal bli flinkere.. det tar jo ikke lang tid med mobil kamera :)

      takk.. you made my day! ♥♥♥

      Slett
  4. Hei, Lekkert antrekk:-) Fin torsdag og nyt kvelden....klem Siv:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk Siv.. du er søt mot meg.. ♥ nYt helgen du da.. jeg er litt treg på å svare, men du vet.. bedre sent enn aldri!! ♥

      Slett
  5. RÅTT!
    Du e bærre sååå lekker, elgant og med edge :)

    Gosh, nå fikk jeg dårlig samvittighet for mine labre jobbantrekk - og av og til uteen make-up! Aldri mer :) hi hi...

    Nyt den kommende helgen og ikke minst barnefri!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. du assa.. jeg sitter MYE uten make-up, og det første jeg gjør når klokken er over 5 - da hopper jeg rett i joggis.. haha.. ♥

      jeg kommer snart til deg.. men tiden strekker bare ikke til for meg ♥
      stooor klem

      Slett
  6. Du er jo altid så fin Veronica, elsker stilen din.
    Klem
    Gry

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥