torsdag 7. februar 2013

VI M Å ha mer plass på lager


hei bloggen. 

jeg glemmer å gi info her når vi har tilbud på facebook
( ikke det at vi har det så ofte )- men jeg trenger 
lagerplass - så jeg selger KUN 3 stk av denne sofa 
ITALINA ROLL ARM i stripet med nagler 
til kr 6000,- 

Den er så lekker at det spraker når du går forbi
 2-seteren måler 170*101*92 cm
3-seteren 225*101*92 cm

Må hentes eller sendes snarest på vårt lager i Oslo. 
Send meg en mail for mer info




Tomine har denne 2- seteren på sitt rom og den 
er like god å sitte i som den er lekker


veronica@tm-design-as.no


Ungene sover hos Tante S på torsdager så jeg kan jobbe,
og det skal jeg si det har blitt gjort. 
Nå skal jeg lage middag - se på film og spise alt 
snopet jeg har kjøpt og spart til i dag.

Så sengen - og tidlig opp igjen i morgen. 
Såå rart det blir å våkne en hverdag UTEN ungene.. 

ha en fin fin kveld. 




5 kommentarer:

  1. hei. har du noe store spisestue bord?klem marthe

    SvarSlett
  2. hvor blir det av bildene av drømmehuset? Du skriver veldig ofte at bilder kommer, men det stemmer ikke.

    SvarSlett
  3. "Så lekker at den spraker når du går forbi" hehe... Du får det sagt du... Ønsker deg en super duper helg! I morgen reiser vi til the Alps' :) hilsen Linn

    SvarSlett
  4. "Så lekker at den spraker når du går forbi" hehe... Du får det sagt du... Ønsker deg en super duper helg! I morgen reiser vi til the Alps' :) hilsen Linn

    SvarSlett
  5. ååååå.. *sukk*.. Me want!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥