onsdag 6. februar 2013

W E D N E S DAY



God morgen bloggen

I dag skal jeg ut å farte noen timer men en kjapp
 frokostpause nå før mer jobb. Mr P er hjemme fra jobb 
noe som er veldig uvant,
 og han hadde ikke før sagt vondt i halsen 
før jeg kjente at mine egne kjertler vokste seg store
 og ømme. Er jeg på vei til å bli hypokonder??? Haha..

I kveld har jeg bilder av et FAB FAB FAB 
( sa jeg fab??) hus jeg skal besøke nå.

Ser du forresten den nydelige nye stolen i sand? 
Den har ikke fått fast plass enda så foreløpig står den
 litt midt i mellom 2 stuer. Den er så nydelig! 
Ha en happy onsdag, ses i kveld.

1 kommentar:

  1. Som alltid fine bilder fra ditt vakre hjem, lurer bare på hvor du har kjøpt de fine sisal gulvteppene dine? Mvh. Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥