søndag 24. mars 2013

Fashion shoooot


DAGENE flyyr av gårde, og jeg rekker ikke engang
liksom ta i bruk det nye jeg har kjøpt meg..

For en tid tilbake fikk jeg ny linse til kamera
og det tar så utrolig kule bilder.. 
Passet perfekt å ta i dag tidlig, 
nå som jeg hadde fått verdens kuleste ring. 


Den beste årstiden for oss bloggere er vel nå 
fremover, hvor lyset er perfekt stort sett 
hele dagen, og det er mulig å ta bilder også 
på kvelder 

Vi er nå så heldig å bli bedt bort på kake
så nå skal vi bort en liten tur og innrede
litt i huset til de vi skal til, 
men viktigst av alt; spise masse )kake


jeans/Cubus nå
t-shirt + ring/poshdesigns.no



ENJOY YOU'R SUNDAY



6 kommentarer:

  1. Og da må jeg jo spørre, hva slags objektiv har du fått? :)

    Veldig fine bilder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei hopp!!

      eg har fått det som heter... #nåmåjegløpeogse

      portrett linse.. 50mm

      LOVE IT!!!♥

      Slett
    2. Aha. ja den er fin - jeg har brukt den mye selv (les: bruker)
      Fotografering er gøy :)

      Jeg har akkurat, hi hi, fått meg iphone5 og er nå blitt litt ivrig på instagram (ja jeg følger deg - jeg er mettebal)... er veldig moro,
      men hjertet ligger nærmest "ordentlig" fotografering da :)
      Helst, men instagram er et veldig morsomt leketøy!

      Slett
  2. Portrettlinsen er GULL:)
    Og du er KUL!! hihi ♥

    SvarSlett
  3. Fantastisk!! Det tror jeg at mannen må ønske seg til bursdagen sin... Til meg...;)
    Så moro at du husker meg:) Nå ble jeg glad:) Jeg skal gi deg et vink når jeg er i gang:)

    Klem Gry

    SvarSlett
  4. Läckert. Jätte snyggt.
    Kram
    Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥