mandag 4. mars 2013

Jeg klarte det igjen..



Det er nesten ikke til å tro, men jeg klarte det igjen..
jeg er i fantastiske Kuala Lumpur/ Malaysia

Etter en strevsom reise, lang flytur, uten søvn, påfulgt av
en laaaaaaaaaaaaang ( veldig lang - superlang ) togreise
( hvor de røyket inne, og jugde på drikke og mat servering )
så kom jeg meg frem til hotellet.. Og FOR et hotel. Jeg har 
fått verdens største rom og maten her er helt nydelig. 

Solen skinner, og varmer med sine 34 grader.. TENK det!!
Jeg er i heaven... Jeg sov jo ikke på over et døgn, så natten 
som var ble urolig.. jeg la meg i 20-tiden her ( vi ligger 6 
timer foran Norge ) og våknet igjen kl 01.. leste til 
nesten 05 så sov jeg til 11... misset frokost, men 
dusjet og kom meg på shopping. Det er et fab shoppingsenter
i bunnen på PATRON tårnene du ser på bilde..
Jeg skal spise i en restaurant som ligger der inne på torsdag,
og på en SKY Bar som ligger ved en annen dag, for å se på 
utsikten.. I morgen er det messe, og back to work. Gleder 
meg til å se hva dette landet har å by på.


Her sitter jeg i 34 grader, med jakke, jeans og VARM 
kaffe, som jeg kjøpte meg.. hadde ikke helt gått opp 
for meg denne varmen gitt. I morgen blir det bare 
legger og singlet.. DET er helt sikkert. 

Kommer med mer bilder, men i dag tok jeg helt fri fra alt, 
kun mobil kamera, meg selv, og helt helt fri. 

Tenk at jeg klarte det a..
jeg er litt stolt jeg - litt sliten - men 
veldig veldig stolt. Svigerinnen min sier det av og til
" se på hu a" til meg.. og jeg tenkte det selv når 
jeg satt på trappen foran verdens nest høyeste tårn:

Ja se på meg a.. nå er jeg på tur alene igjen.


15 kommentarer:

  1. å så spennende og så gøy,kose deg fantastisk mye!!!!!

    SvarSlett
  2. Se på deg a! Kos deg! Klapp på skulderen til seg det!Lykke til!!

    SvarSlett
  3. Synes du er drit-tøff for å si det på godt norsk. Jeg trodde jeg var tøff og turde alt, men å dra til langt-vekk-i-stan alene....hm tror ikke det;P Er spent på hva du shopper, jeg. Kos deg masse, selv om det blir mye jobb, så skal jeg passe på Hønefoss så lenge;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk deilig å reise alene! Det må jeg prøve en gang. God tur videre!!

    SvarSlett
  5. Kjenner at jeg er ganske så misunnelig på deg akkurat nå...heldige deg som er i Kuala Lumpur/ Malaysia. I varmen.....
    Jeg kjenner det hadde vært godt nå :)

    Håper du får en flott tur :)

    SvarSlett
  6. Flinka <3 kjempemegastolt av deg!!!! Du er tøff :) Kose deg massevis og kom hjem med supre minner og erfaringer :)

    Heier på deg!!!

    Superklem fra meg til deg :)

    Cicilie ¤

    SvarSlett
  7. Hva har skjedd med hånden din ? Er du plaget med leddgikt ? I så fall er nypeekstrakt bra og effektivt :)

    SvarSlett
  8. Så herlig. Jeg var i Kl og Singapore i fjor påske. Reiste inn og ut fra Singapore og tok buss én veg og fly den andre. Kos deg masse..

    SvarSlett
  9. Åhhh vad UNDERBART det låter hjärtat!! NJUT massa inemellan jobbingen <3

    Puss & Kram

    SvarSlett
  10. Masse lykke til på din reise, spennende å følge deg! Du virker som ei tøff jente så det her går strålende! Nyt, jobb og kos deg!!!
    Høres heaven ut å ha varme dager, bare legger og sol :)

    Birte

    SvarSlett
  11. Du har all grunn til å være stolt over deg selv!! Imponerende syns jeg det er..slik du reiser avgårde på egenhånd. Du er så inspirerende...og jeg storkoser meg med bloggen din, som jeg er innom hver dag:-) Misunner...men unner deg;-)...de erfaringene du gjør deg på en slik tur...ikkje minst på det personlige plan. Ønsker deg en fantastisk reise...nyt det:-)
    Hilsen Inger :-)

    SvarSlett
  12. JEG HEIER PÅ DEG! :))

    Smask!

    SvarSlett
  13. R E S P E C T

    Hei, Er bare innom for å si at jeg er utrolig imponert over deg og det du har fått til!! Dette er tøft gjort. Reise helt alene til den andre siden av kloden. Fikse og ordne opp. Ikke rart TM er en suksess. Spesielt når det er lagt ned så masse hard jobbing som det gjort. All ære til deg. GIRLPOWER!

    SvarSlett
  14. Hallo heldige deg:))!!
    Håper shoppingen både til deg selv og firmaet går bra;)), tenker det,du er vel som kvinner flest;))...
    Jeg har lurt en stund, hvor har du kjøpt de fine urnene/krukkene/pynte"tingene" du har på bordet bl.a i innlegget søndag 2 (2)sept ligner egentlig på det du har her på siden, bortsett fra at de er brune... VELDIG fint det du har bilde av her også..
    Har sett flere som har de i vinduene sine, men har ikke lyst til å stoppe å spørre hvor de har de fra;))...
    Ha en fortsatt fin fin reise:)) Kos deg masse masse!!
    Stor klem fra Tone-C

    SvarSlett
  15. Nei men se på deg da,
    heeeeeldigen!

    Høres ut som et eventyr,
    takk for at du tar oss med!!

    Kos deg maaasse,
    HCklemm

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥