torsdag 21. mars 2013

Just SO H.A.P.P.Y


T H U R S D A Y 

våknet opp i dag og er bare så glad... så utrolig 
glad, og smiler og er rett og slett helt klar 
for å sprette en champis.. haha.. DET er kanskje litt 
tidlig, men jeg skulle ønske jeg kunne.. 

Mulig det er den røde buksen i dag som gjør det 
så bra, eller så hyggelige mailer, eller bare 
rett og slett at det er sol, torsdag og snart 
snart Påskeferie.. Jeg elsker påsken, og ikke 
minst tiden vi går i møte.. VÅR.. 

Håper din dag er like fin som min, og om 
ikke, så finn en rød bukse.. 

DET gjorde susen for meg

smask til dere fine lesere



Armebånd/ettika-Carma.no 
Blazer/MET superold
Bukse/Cubus oldold
shirt/Carma.no


16 kommentarer:

  1. Gi meg styrke tenker jeg mange ganger, og da går jeg inn på din blogg - og DU er så utrolig motiverende. SÅ glad, positiv, og ja... bare så GLAD.

    TUSEN TAKK for at jeg får dele din glede, og for at DU gjør meg så ofte glad.

    herlig med mere klær, perfekt med tips - elsker stilen din.

    ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  2. Blir jo glad av å bare lese din blogg!! :)
    Så snasn du var idag....riktig lækker!!! Egentlig always!!

    Ha en fin helg:)

    Sylvi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ah.. så bra... det er så hyggelig å være en glad blogg!! :)

      haha.. takk.. jeg er IKKE always det nei.. men da er jeg ikke så ivrig på bilde heller.. haha..

      ha en fin fin helg, OG god påske :)

      Slett
  3. Du er så herlig Veronica :) er så moro at du alltid er i godt humør :), blir alltid litt ekstra glad når jeg leser dine hyggelige og meget morsomme innlegg! :) Ha en strålende dag! Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. så flott.. det er hyggelig å motivere til godt humør!! :) ha en fin fin dag fine du. klem tilbake.

      Slett
  4. Du`a! SÅ snasen i klærne i dag! Kjempefint var det! :)
    Takk for tips!

    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. du assa.. nå gleder jeg meg så til å treffe deg :)

      Slett
    2. Jeg synes du var så snasen at jeg måtte pinne deg til Inspiorasjonsmappa mi på Pinterest ;)

      Slett
  5. Hei. jeg lurte på om du hadde fargekoden på sand dyne fra nordsjø maling som du har brukt i stuen?? ville gjerne male stuen med den, men butikken måtte vist ha koden på malingen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      det har jeg.. du kan sende meg en mail, så skal du få bilde av koden osv.. jeg kan sende det som vedlegg :)

      Slett
  6. Svar
    1. haha.. samme til deg sjæl!!!

      GOD PÅSKE SØTE DEG! - KOS DERE OG HILS KINE ♥

      Slett
  7. perfekt!

    Endelig en blogg med vanlige klær for hvermansen over 30 år. keep up the good work, dette ser jeg gjerne mer av

    GOD PÅSKE

    SvarSlett
    Svar
    1. tUsen TAkk.. så hyggelig.. jeg skal prøve.. det blir garra ikke hver dag, det skal jeg love, men av og til, det er helt ok.

      happy weekend.

      Slett
  8. Hei:)
    Det er udiskuterbart at du har en fantastisk stil hva gjelder møbler, men jeg må ærlig innrømme at jeg er innom hver dag like mye for å sjekke om du har lagt ut antrekksbilde. Du er ei kul dame og utrolig flott!!! Blir kjempeglad for flere antrekksbilder jeg:)
    Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siv.

      Er det sant?? så utrolig hyggelig.. jeg har noen "husmorblogger" selv som jeg finner inspo av, så det er veldig hyggelig å høre :)
      i will.. jeg skal prøve litt oftere, helt klart..

      takk for hyggelig feedback, OG GOD PÅSKE!!! ♥

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥