onsdag 20. mars 2013

Lille lørdag




Jeg var besatt av karaffler en periode når jeg var som ivrigst på loppis, men 
denne kule skullen -  har jeg kjøpt ny HER

Passet perfekt med de kuleste sugerør fra Festfabrikken ( HER )
Du MÅ sjekke ut siden - et eldorado om du skal ha party
( det skal nemlig vi ha i sommer for vi feirer 2x40 år ) 
wooop woooop


Hei bloggen. 

I hele dag skulle jeg egentlig blogge, og legge ut 
bilder av den fine nye hyllen, men jeg rakk det 
bare aldri.. Noen dager bare fyker avgårde. 

En venninne kom innom med rykende ferske boller 
og brød til meg så vi måtte også chatte litt, og fant 
ut at vi faktisk reiser til Frankrike i sommer 
samme dag!! Det blir så gøy, for jeg reiser jo ned 
alene med ungene en uke før mannen, og så har vi 
da to uker sammen med han. 

Så da rakk vi å planlegge litt 
overnattinger hos hverandre, siden de skal bo i Nice,
og vi i Fayance, som er litt utenfor.. Gleder meg 
veldig!!! Men først kommer påske, om bare få dager, 
og vi stikker en liten tur til fjells -  på hyttetur. 
Håper på knallfint vær, så jeg kan friske opp brunfargen
som jeg har flasset av allerede, og ikke minst 
en unnskyldning til å spise tonnevis med marsipan. 
Jummi





6 kommentarer:

  1. Jammen du er jo bare 38... må bli 39 først da:) ha ha... Franrike høres topp ut:-) Klem Stine

    SvarSlett
    Svar
    1. hæ??? er jeg bare 38??? haha..

      nå ble jeg usikker... haha.. herremin.. føler meg som 50 av og til, men er jeg 38 så må jeg jo bare stramme meg opp!!

      klem tilbake :)

      Slett
  2. Så flott blogg du har.
    Her må jeg følge med videre :)
    Klem,anette

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig .. Velkommen skal du være :)

      Slett
  3. Hællæ :O)

    Elsker å være inne på bloggen din.
    Det er noe nytt hele tiden og stilen din er så classi og delikat.
    Nå gleder jeg meg til å bryte opp gulevene og gyve løs på innventaret.
    Ønsker deg og dine en suv dag .O)
    VH Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. oj.. du har skikkelig prosjekt på gang du.. :)
      grusomt mens det står på, men SÅ deilig når du er ready.



      Tusen takk.. så utrolig hyggelig skrevet :)
      smask, og fin fin torsdag til deg :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥