mandag 18. mars 2013

Magnolia Love



Mandag - Magnolia - Mandag

Gud det er så deilig å være hjemme ( selv om jeg 
helt klart kunne blitt lengre i Singapore, da noen 
kvelder jeg hadde der var helt fantastiske. )

Alle blomster her var så død som det går an, så 
jeg har spurtet ut i dag og kjøpt inn nye. Huset 
blir IKKE det samme uten freshe blomster.. 
Jeg gleder meg så til å få tid til å pynte på riktig 
i tv-stuen og det nye tv skapet vi min mann satt inn 
i helgen ( fra TM Design ) 

Nå er det tonnevis med jobb, rydding av papirer og 
en mill konvolutter som skal åpnes og ryddes 
her på kontoret.. men jeg håper jeg rekker innom 
i kveld igjen, og jeg skal vise dere masse bilder 
fra Singapore.. i promise 


Love V

8 kommentarer:

  1. Kära!!!

    vart är bilden på sektionen???? Jag skulle ju visa min kära make :DDDD

    SvarSlett
    Svar
    1. jammen gull.. det kommer det kommer... :)
      du må komme hit å se det på real... :)

      Slett
  2. Hjertelig velkommen hjem!
    Har fulgt med på turen;)

    Nydelig magnolia!
    Ha en topp kveld søde.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk.. det var hardt å komme tilbake til NOrsk døgn rytme,.. sliter litt enda,,, men det kommer seg. :)

      Slett
  3. Hei!
    Håper at du kan legge ut bilde av den nye tv benken, da jeg er på utkikk etter et slik møbel.

    SvarSlett
    Svar
    1. will do... jeg skal få tatt bilder i morgen :)

      Slett
  4. Oh så fint. Helt underbart. Gillar.
    Kram Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk kjære deg.. jeg elsker det selv også :)

      ha en fin fin kveld Eva :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥