fredag 22. mars 2013

P Å S K E sånn vips!!!



Dagens husmor:
jakke/zara
genser/BikBok
leatherpants/Carma.no
belte ca 15 år gammelt ( heeelt sant ) 

Fliser fra REX - Norfloor - HER


Herremiiiin!!!!! Det er PÅSKE!!!! 
Det er snart VÅR!!!! Det er fredag, 
OG lønningsdag!!! Best Friday ever!!

Nå er det litt stæsj hjemme før bilder, 
har fått inn nye stoler ( såå fine!!)
også skal kvelden brukes til å kose kose i tv-stue
spise altfor mye sjokolade, og drikke bittelitt 
vinos.. Gleder meg så til denne helgen

Enn så lenge kommer bilde av dagens husmor.. 
Jeg fikk utrolig mye mailer i går, 
og jeg ble bare så glad!!! 

TUSEN TAKK!!! Varmer et halvgammelt hjerte!!

og dere: ser ut som jeg skal ut å reise igjen 
veldig veldig snart.. denne gang til Nederland

( bilder av Singapore kommer for jeg MÅ vise dere ) 

3 kommentarer:

  1. Like fin idag som igår :)

    Skinnbukse fra Carma?? Holder den fasongen??

    Fin fredag til deg.

    Sylvi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. du assa.. takk... yes.. den er fra Carma.. Beste investeringen ever! Den er perfekt.. og har værken blitt større eller slaskete.. har en venninne som har en som er dobbelt så dyr, og den er til å kaste.. ser helt J%%&&& UT... men denne er perfekt!! ♥

      når jeg har den på så sier Tomine: mamma.. du er så deilig.. haha.. så gjett om jeg bruker den mye.. haha..

      GOD PÅSKE FINE SNILLE DEG ♥

      Slett
  2. Veldig stilig antrekk:-) er klokken fra Kyboe? God påske til deg:-D

    Lene

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥