søndag 24. mars 2013

SUNDAY



God søndag bloggen

Vi har enda ikke fått limt sammen påskeharene våre, så 
her er det lite som viser tegn til påske
bortsett fra noen steder hvor jeg har pyntet med litt 
orange i huset. En helt fantastisk farge, som 
gjør meg så glad. 



Tror aldri jeg rakk å vise det nydelige skapet vi har 
fått inn til TM Design, som er lys lys grått, og hvitt
inne i skapet, med er skikkelig flott jernstang som lås.
Jeg elsker dette skapet, og det var så deilig å bytte 
ut det sorte som sto her tidligere. 



Husker dere at jeg var så glad den dagen jeg hadde de 
røde buksene på?? ( særlig dere som følger meg på Instagram) 
Samme dag skjedde det noe helt utrolig morsomt noe, som 
jeg enda ikke kan si, men det er liksom ganske så utrolig
og blir veldig veldig spennende for TM design, og 
også for bloggen


jeg håper de fleste av dere er i skisporet nå, 
og nyter sol og appelsiner. Jeg er på kontoret, og 
skal bruke dagen til jobb, så jeg kan ta fri dagtid med
ungene frem til onsdag 

Ses i kveld, jeg har nemlig kjøpt noe superkult 
jeg har lyst å vise dere




7 kommentarer:

  1. Nydelig skap?
    Har du mål og priser?
    God Påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det er helt fantastisk!!

      Skapet koster kr 12000,- og str er: 120*47*226

      vi har det på lager pr dd i Oslo :)
      DET er noe å putte i påske egget det!!

      GOD PÅSKE.

      Slett
  2. Nydelig skap Veronica :). Jeg husker den røde buksen og er nå sinnsykt spent på hva denne overraskelsen er for TM Design!! Gleder meg til å høre/lese ;)) Ha en fantastisk dag og god påske søte deg, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. SUSS OG KLEM.. ja det er superspennende!!! ♥

      haha.. jeg døøør nesten...

      ha en fin fin søndag.

      Slett
  3. Kjempefint skap!! Ønsker deg og dine en riktig god påske. Takk for flotte inspirasjonsbilder både her og på IG :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og det samme til deg.. herlig med så utrolig masse hyggelige kommentarer på IG..

      ha en fin fin dag, og god påske ♥

      Slett
  4. Maria W. (a.k.a marowilliams)mars 24, 2013

    Ja, jeg måtte innom bloggen din også, gitt :-) Jeg holder som sagt på å lage påskestemning i huset, selv om jeg ikke er så påskete av meg (men ekstremt julete!)Nå fikk jeg jammen meg super gode ideer til hva jeg skal gjøre med mine orange esker som bare ligger i klesskapet :-) For en inspirasjon! Har i evigheter ønsket meg TOM FORD boken, jammen men skal jeg ønske meg den til bursdagen som er rundt hjørnet :-) Må også ønske meg bøkene til Louis Vuitton og Dior, så kan jeg vel si at jeg har en fin samling av gode klassikere ;-)

    Her er det ikke skispor på oss enda, høytrykket i sør strekker seg dessverre ikke så langt nord som til Indre-Troms. Enda en god grunn til å pryde huset med masse vårblomster mens jeg lengter tilbake til den vakre hjembyen min i Vestlandet :-) Ha en fortsatt fin arbeidsdag :-)

    XOXO

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥