tirsdag 19. mars 2013

T H U E S D A Y B.L.U.E.S

#fårikkeseøynenemineforposenevarHUGEthismorning
:)

OPPDATERING: FANT JAKKEN IGJEN HER


Hei bloggen

Det er så deilig å være hjemme igjen, og jeg hadde
nesten glemt hvor hjemmekjær jeg er. 

Det er fab å våkne i egen seng, og ha full tilgang på 
klærne igjen. Jeg hadde med meg utrolige 
48 kilo til Singapore ( riktignok var skriver og pc med ) 

Selv om det ikke er helt vår enda,
så nekter jeg å gi helt slipp på sommeren jeg kom fra,
 så jeg går for vårfarger. Må bare tipse om den fine 
jakken jeg kjøptefra Carma.no før jeg reiste, 
som har blitt en soleklar favoritt hos meg. 


I dag er det bare å starte med Godt levert igjen 
her hos oss, og jeg kan ikke få skrytt nok av
det. Sjekk ut siden HER og jeg skal 
virkelig bli flinkere til å ta bilder, for 
alle dere som ønsket det.


Happy tirsdag - herremin det er snart helg


2 kommentarer:

  1. Lekker jakke! Høres ut som du har hatt en flott tur i S. Du er tøff som reiste alene, synes jeg. :) Godt at du fikk litt hvile også, helt til slutt av oppholdet.
    Skal vi prøve å finne en ny dato for treff?
    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
    Svar
    1. gjett om!!!! Det var altså så fab!!!
      DET synes jeg helt klart vi skal.. jeg må nok hente meg inn noen uker først, men etter påske, DA er jeg veldig veldig klar :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥