søndag 10. mars 2013

The Raffles

God morgen.

Jeg har sjekket ut av Marina Bay Sand og inn på Raffles mens dere hjemme i Norge mest sannsynlig sover.. Her tror jeg at jeg kan ta tusenvis av bilder.. Jeg har ALDRI sett noe så fantastisk flott!!!!!

En mottakelse en dronning verdig av så hyggelig og smilende personale lover virkelig godt. Jeg har lest at det er fantastisk, men dette overgikk mine villeste drømmer..

Jeg er litt tidlig ute, så jeg sitter nå i lobby og nyter en deilig cappuchino til rommet mitt er klart. 4 dager igjen med jobb og messe, så har jeg helt ferie i noen dager. Dette er det perfekte stedet å være.. Im sure! Ses senere, skal ta dere med ut i hagen her også. Det er rett og slett utrolig vakkert her!



4 kommentarer:

  1. Hei:) så fin blogg du har:) jeg skal male vegger og lurte på hvilken farge du har hjemme hos deg på kjøkken og stuen din? Var veldig fin farge og vil gjerne få malt i samme farge hos meg:) kjempe takknemlig for svar:)

    SvarSlett
  2. Klassisk og elegant, samtidlig
    Du er soooo heldig :-)

    SvarSlett
  3. Der var det flott ja! Vakre detaljer.
    Kos deg videre på tur. Håper vi får se litt av hva du finner til TMDesign:)
    Line

    SvarSlett
  4. For ett hotell, må være noe av det vakreste jeg noensinne har sett! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥