tirsdag 12. mars 2013

Ubeskrivelig vakkert




Ganske utrolig å se denne flotte bygningen på ekte, 
da det finnes så mange fine bilder av den på nett. 
Jeg hadde ingen aning over hvor stor den faktisk er, men 
det du ser her, er kun fremsiden.. hele hotellet strekker
seg over et kvartal, med de mest fantastiske hager, butikker
og restauranter i midten.. 




Her ligger jeg ved bassengen i dag, og får salat servert. 
Det er så deilig lyx her at det kan ikke beskrives. 
De fleste på hotellet kan navnet til gjestene
( DET synes jeg er helt utrolig merkelig ) 
og hilser og smiler hele tiden.. et fantastisk sted!


Det har vært lite blogging på meg, 
men desto mer på Instagram. 

Jeg har ikke fått tid til å ta bilder med kamera, 
kun med tlf, så jeg tenkte jeg kunne dele mobilbilder 
med dere i det minste.


I dag tidlig fikk jeg frokost utenfor rommet, og jeg
har såvidt spist.. jeg fikk oppkast syke på kvelden, 
og har faktisk sjelden vært så dårlig. Grusomt. 
Godt var det å våkne etter nesten 14 timers søvn, 
og være i god form :)


OPPDATERING: Toppen fra Carma.no kan du klikke hjem HER
En favoritt i varmen - og så fin farge. Shorts ca 10 år gammel

I går gikk jeg en tur, og da fant jeg den fineste 
Luis Vuitton butikken i hotellet.. 
Her prøvde jeg solbriller og vesker til den 
store gullmedalje.. så søte og hyggelige 
de som jobbet her. bilde var ikke helt lov, 
men jeg fikk lov når damen snudde ryggen til. 



Her sitter jeg i hagen og venter på pizza - som må 
være verdens beste.. sammen med min bestekompis.. 
også kalt #vindua på Instagram. 

Skal holde dere litt mer oppdatert, for NÅ 
er det endelig fri.. jeg er ferdig på innkjøp,
messer, og leverandørbesøk.. nå er det kun 
kos igjen, i fantastiske Singapore. 

Ha en fin fin dag. 



2 kommentarer:

  1. Dette må jo være den ultimate hotellopplevelsen!
    Så moro at du deler. Jeg vil også..

    SvarSlett
  2. En av grunderna till att det är ett av världens flotteste hotell. En stor dröm att få bo där om så bara för ett dygn :D

    Puss Bästa

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥