søndag 14. april 2013

14112013


Tomine er heldigvis en skikkelig kosejente, og 
er superflink til å leke med seg selv. 
I dag er det hestene som skal bli børstet og gredd, 
FØR de skal dusjes.. Været er elendig, og det som 
skulle gjøres ute denne helgen er IKKE blitt gjort.

Vi har bare kost oss inne vi jentene, mens Mr P er på 
fotballkamp og fryser. På torsdag får jeg masse
 nye flotte krukker og en helt nydelig fontene i hagen,
 så jeg krysser fingre for snøsmelting eller så blir 
det faktisk ut med FØHNER for å
 smelte snø der fontenen skal stå. 



Her er det skikkelig søndagskos for alle pengene, 
og jeg har ikke gjort annet enn å spise, drikke te
og hvile i hele dag. Det er deilig.. og gjør meg 
superklar for neste uke. Den blir hektisk, og jeg 
håper den går fortere enn noensinne
- for på lørdag smeller det 
av med en STOR bloggefest i Oslo og det 
skal bli så utrolig gøy å møte alle jeg har 
"kjent" i så mange år på nett. 

Kl 13 neste lørdag braker det løs på rommet mitt 
HOTEL CONTINENTAL - da kommer noen av jentene til 
meg på tapas og champis.. Så er det litt relax 
før vi møtes hos de andre jentene som bor et annet sted,
 på litt middag og mer drikke før vi tar turen ut. 

GJETT om jeg gleder meg.


Håper helgen din har vært fin, og at du er 
klar for ny uke i morgen. 

- veronica - 


6 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Tusen takk for din herlige og inspirerende blogg, som jeg har fulgt i flere år! Og det er alltid kjekt å lese det du skriver ( eneste bloggen jeg faktisk leser teksten på...) og du tar fine bilder og har nyydeligt interiør.

    Jeg lurer rett og slett på om du selger den blomsterpotten som står på bordet? Eller hvor du evt har kjøpt den?


    God søndags-kveld-hilsen fra Jannicke

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      så hyggelig å høre.. takk ♥ gøy at du har fulgt med SÅ lenge.. det er noen år nå jeg har blogget! ♥

      Den superlekre potten er fra TM Design, men jeg har den ikke på lager nå, men vi får de inn igjen.. vet ikke helt når, men venter på info fra leverandør.. krysser fingrene for rask levering, da den har vært superpopulær :)

      happy søndag.

      Slett
    2. Å, så bra da :-) Er det mulig å legge av en kanskje...? Om jeg sender deg en Mail?
      Takk for så mye for svar

      Slett
    3. javisst.. bare send meg mail med din adresse, så setter jeg deg på listen :)

      Slett
  2. Hallo! Beundrer deg som klarer å få til så mye.... Eget firma, nydelig hus, oppfølging av unger og venninner osv.... Jeg har også jobb, to barn og enebolig, men føler at alt flyter :-) Klarer du å holde styr på alt selv, eller har du noen som hjelper deg (vaskehjelp). Lenge mellom hver gang venninnene blir prioritert. Men du inspirerer - det er vel noe med det å ta seg tid....? Takk for flott blogg med nydelige bilder - god tur til Oslo når den tid kommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Det er nok ikke akkurat mye glamour, og det er LITE OG INGENTING tid til venninnekos, eller andre ting i mine ukedager. jeg jobber ca 14 timer i døgnet, hver dag - også lørdager og søndag, så det er klart det koster litt. MEN sånn er det vel for alle som starter opp selv, og jeg klager ikke.. tenker at det er for en periode, som vi alle her hjemme nyter godt av. Jeg har en kjempeflink mann, og hjelp hver mandag med klær og vask i huset. GODT levert på døren på mandager, så middagen blir levert og planlagt av andre. HER FLYTER OGSÅ alt til tider.. men det tar jeg aldri bilder av, eller forteller så mye om.. Men det er nok helt likt her som hos alle andre.. det er bare at det skriver jeg svært lite om, for jge prøver å skrive positivt, og fokusere på det.
      takk for hyggelige ord, og jeg er helt sikker på at du er vel så flink, om du bare tenker deg om.. gjør man sitt beste, er det ikke mer å få gjort... ikke sant?

      Gleder meg til lørdag.. blir kjempegøy!!
      happy week :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥