mandag 1. april 2013

Akkurat som søndag


Hei bloggen


Fri på mandager er jo bare helt fantastisk, særlig
når jeg blir servert kaffe på sengen, og jobber 
fra mobil helt til kl 11. 
#sepåhuasomlatersegsåskikkelig

Vi har fått inn dining sofa på kjøkkenet igjen
og jeg planlegger veldig "nytt" kjøkken nå
med nye møbler som jeg har bestilt fra messen. 
Finner liksom ikke helt ut hvordan jeg skal 
ha det nå som jeg venter på det som kommer
 inn..gøy er det at jeg heller ikke husker alt,
så nå som jeg begynner å få listene over containere
er det så gøy, og jeg håper mange liker
det jeg har tatt inn. 

TM Design får inn helt rå bord, som er enorme
type 300 x 220 meter spisebord, og som 
er ganske så spesielle.. MEN det tar jo litt tid
å produsere, og sende, så enn så lenge fikk
jeg inn en nydelig rutet dining sofa, som 
jeg skal ta bilder av i morgen...jeg gadd rett 
og slett ikke skifte linse på kamera. 

FRIDAG i morgen, så etter jeg har vært å kjøpt blomster
og mat til frokost blir det nok en kosedag nå som 
barna har fri. 

Nyt mandagskvelden, og ha en fin ukestart.. 

Jeg reiser til Amsterdam allerede 
onsdag, og gleder meg utrolig masse.
it will be sooo fun




7 kommentarer:

  1. Hei. Hva er prisen for eggeglass m stett?

    Mvh.
    Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nina

      pris kr 220,- pr stk men det er 2 i pakken - så 440,- :)

      Slett
  2. Svar
    1. Takk for det.. Vi har fått veldig mye fint nå, og masse mer på vei :)

      Slett
  3. Så nydelig!
    Fantastisk flotte møbler du tar inn... Gleder meg til å se spisebordet!!
    God tur til Amsterdam!

    Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei gry.. takk - så hyggelig at du liker.. du kan bare glede deg.. jeg besvimte nesten når jeg så de. ..

      takk o takk.. det gledes! :)

      Slett
  4. Hva er prisen på den rutete sofaen?
    Fin!:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥