lørdag 6. april 2013

Back home


Det er deilig å være borte 
( noen ganger bedre enn andre ) 
men herremin det er godt å komme hjem også. 

Amsterdam var supah - men det eneste jeg rakk var
showroom - møter og en lynrask visitt hos 
Chanel, og herremin og fryd og glede og jippyjey

DER var skoene jeg har forsøkt å få tak i over 
et år, i min str...HAPPYgirl for sure. 

Jeg jobber, og mannen lager mat, har ryddet huset
og drept NESTEN alle blomstene på 3 dager 
( hvordan går det an???) 
men i kveld er det kos.

I morgen kommer det bilder av masse jeg skal 
få inn til TM Design - herremin som jeg 
gleder meg.. jeg får noe smått inn til meg 
allerede om en drøy uke - så jeg 
er veldig veldig spent!

HAPPY LØRDAG

9 kommentarer:

  1. WOW! heldiggris. For noen lekkerbisker av sko!
    Fordi du fortjener det :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. thanks.. DET syntes jeg også!! ♥

      Slett
  2. Oh my good, jeg eeeelsker skoene dine !!! ♥

    SvarSlett
  3. Går det an å spørre om hva de kostet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan du.. ca 2800,-

      Slett
    2. Takk skal du ha for svar. Spurte fordi jeg har tenkt meg til London imai mnd og hvis jeg skal kjøpe noe så er det greit å vite :)

      Slett
    3. ah.. regnet med det.. jeg trodde de skulle være dyrere, men det er jo ikke sååååå grusomt.. jeg skal tross alt ha de for alltid :)

      lykke til.. de er vist å oppdrive i små små str.. :)

      GOD TUR!

      Slett
  4. Fine sko, men også veldig fine orkideer på brettet. Liker idéen om å ta flere orkideer i samme vase. Veldig fin blogg du har og jeg virkelig elsker TM design.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥