mandag 15. april 2013

Brede lister med skikkelig lyx preg


Vi nærmer oss sakte men sikkert slutten på badet 
og kan kalle det ferdig. Nå venter vi kun på 
stenplaten og vasken til innredning - wc 
og kraner. Listing ble gjort i dag, og det 
ble rett og slett helt fantastisk!!

Jeg har lyst å vise dere hvordan, da det er mange 
husbygger rundt om som leser bloggen, og 
dette tipset er jo bare helt rått.




Tipper det er mange menn som leser bloggen i dag, 
etter at dere damer roper på de for å komme å se..
de skjønner nok hva som er gjort ved å se på 
bildene. Det er en snekker som har gjort dette 
for oss, og jeg er så fornøyd at jeg hylte når 
jeg så resultatet. NÅ er det ikke mange dager
igjen til jeg ligger å plasker i badekaret, 
og det skal bli en fryd å se i taket!





Arbeid er utført av JENSEN Bygg-Team AS 
og du finner mer info HER



14 kommentarer:

  1. Hehe leste teksten rett etter jeg sa woow dette må du se Lars :-) Hehe kjempe lekkert!!

    SvarSlett
    Svar
    1. haha .. i told you so..

      flott ikke sant! :)

      Slett
  2. Dette var superlekkert, - du er og blir ei dame med god smak, og øye for detaljer!!
    Venter på mange bilder når badet er fix ferdig!

    SvarSlett
  3. Gudd å lekkert !!!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Fyttikatta, så griselekkert dette ble! :-)
    Skjønner godt du gleder deg til å plaske i det lekre badet.
    De listene var supergeniale. Wow....
    Kos deg masse!

    Klem, Tone

    SvarSlett
  5. Så flotte lister.....er jo en drøm med slike :)

    SvarSlett
  6. Hei:-)). Kjempelekkert, og så smart:-). Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i de flisene? Hilsen Ylva.

    SvarSlett
  7. Jeg som trodde jeg hadde fine lister;) wowww å flott dette var:)

    SvarSlett
  8. Utrolig fint, love it!! Har du ekstra takhøyde, eller standard 240cm ???
    Mvh
    Eva

    SvarSlett
  9. Dette blir smashing! Vi har også gått for sorte fliser på badene våre, enn dog litt strammere stil. Gleder meg til å se ferdig resultat!
    Mvh
    Trine

    SvarSlett
  10. Dette blir smashing! Morro å se at andre også går for sorte/ mørke fliser på badet sitt. Blir sort hos oss også, dog litt strammere stil. Gleder meg til å se badet deres ferdig!

    Mvh

    Trine

    SvarSlett
  11. Wow kjempe fint <3

    SvarSlett
  12. kjempeflotte lister.
    vet du noe om dimensjoner på disse, evt produsent?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥